Friday 11 February 2011

♥ Ohh Tidak.. ♥

Disebabkan semalam balik basah kuyup aku pon balik tak mandi sempat gak
pi MCD Giant kejap wawawa then malam tadi tekak dah macam semacam ajek
hidung pon dah start block ayooooo ayooo stress stress...!!
then pagi tadi bangun tekak dah perit hoccay sangat sangat perit ohhh tidakkk...!!
kepala pon dah berat semacam nie pon sama jugak tak hilang hilang mum suruh
makan panadol tapi aku tak berani coz nak drive satu karang tgh buat kerja aku
tido ZZzzzZzZzZz sob sob sob sakit lor kepala macam berat ajek macam weng ajek
plss help me tekak nie dah tak rasa siot minum milo sarapan tadi pon macam tak
boleh nak masuk tekak how...??
tengkuk nie pon sakit adeyyyy macam mana nie sapa nak tulun kasi hilang
semua sakit dah nak bersarang dalam tubuh aku nie
pagi tadi payaz mandi lepas mandi aku dukung jap cium cium buli buli
sekali haiseyyy dia tak nak turun nak dukung ajek alamak macam-macam
cari " tipu-tipu " cikit pon tak jalan gak kata ada kucing pon tak jalan jugak
haiyoooo nasib baik ada biskut hah tu jek lar jalan so aku pon cepat-cepat lar
pi kerja sorry sayam asu dah lambat nak pergi work nanti asu balik asu dukung
payaz lagik ehhhh sayam......!!
kereta plak minyak dah kuar signal nak empty aduhaiii tak taw lar lepas ke tak
nak balik lunch pergi balik kerja then balik rumah agak agak aku rasa tak lepas
ada jugak aku isi ajek dengan duit baki yang semalam pi MCD dapat isi RM20
pon tak apa lar janji lepas untuk balik lagi pula aku belom dapat gaji macam mana
aku nak isi minyak kereta uwaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa
masa aku nak pi kerja tu first time tu lor malam tu abg han isikan full tank sampai
ler hari nie baru minyak habis wawawawa sis kata kononnya aku tak pi Jusco lar
merayap lar aloooo ada apa aku merayap bukannya tak de ele jelez ar tu minyak
kereta aku boleh save sampai sebulan miahahhahahah * Gelak Jahat *
sebab tu aku sayang bangat kereta aku dan aku tidak akan sesekali menukarnya
walaupon asyik kena bulik dengan babam suruh tukar wawawa tidak akan sesekali
sayam dok dah ler nak dapat susah sekali dapat kereta idaman tidak akan aku
sesekali menukarnya fullstop.......!! mum pon sokong aku waahhhh suka suka
mum kata nak buat apa tukar kan baru lagik hehehehhehe alo kalau tukar tak
beshh lar aku dah tahu macam mana nak bajet minyak kereta so bawah RM100
dah dapat full tank karang kalau tukar habis plak minyak atas RM100 naya aku
la nie kan dalam mata aku dah rasa panas macam nak demam lar aduhaii jangan
lar demam plss plss plss tak mo demam uwaaaa takut nya demam
kepala jangan berat boleh tak aku nak buat kerja bukan cikit tapi banyak
ohh tolong lar aduyaiiiii macam tak larat ajek nak buat kerja macam mana nie
plss plss kuatkan semangat kuat cayok cayok banyak lagi kerja nak dibuat
ohhh tolong lar plss lar.....!! * mood macam nak tidur dengan kepala dah semacam sakit
dalam mata dah panas tekak dah semacam hidung dah block *

p/s: kira sebulan jugak minyak aku bertahan aku start kerja 12.1.2011 isi minyak
11.1.2011 so today ialah 11.2.2011 sebulan sudah tahniah kepada aku sebab
berjaya jimatkan minyak wakakakaka ehhh ehhhh wakakaka....

* aku baru ingat nak lenjan si buntal bawak pi kerja sekali kuar nak hidupkan enjin
ayooo buntal sudah pon sis bawak pi kerja uuwaaaa * nanes jap *
begini lar nasib diri yang malang ohhh Tuhan * sob sob sob sob *

No comments:

Post a Comment