Tuesday 1 March 2011

♥ March My Month Day ♥


March my month hehehe my month huhuhu
kejap ajek kan dah masuk bulan march bulan ke-3 tahun 2011
Alhamdulilah berjaya mengharungi liku-liku kehidupan dan jugak pekerjaan
moga bulan-bulan mendatang aku akan always update belog tanpa tinggal
niat di hati pepagi masuk keje nak update tapi cannot buat apa-apa coz tenet tak de
problem lar plak so terpaksa lor bila balik baru boleh update tapi tak pe
atleast update jugak walaupon lambat kan...kan...kan.....!!!!
urmm entah lar tak tahu nak mengomel apa tapi bulan nie birthday aku hehehehe dah
besar lar plak rasa and bulan nie jugak roadtax aku habis urmmm masak masak
bulan nie jugak lar kena pi serbis kereta haiyoooo itu lagik stress....Insya Allah
bulan nie jugak surat dari pihak Honda akan sampai suruh pergi tukar spring apa ntah
and tak lupa jugak bulan nie jugak birthday Umairah dulu permulaan birthday ialah aku
now Umairah dah amek jawatan aku huhuhu lepas nie tak tahu sapa yang akan amek
jawatan Umairah lak opss dulu maybe Arwah Maisarah yang amek tapi tak de rezeki
so tak taw lar lepas nie sapa plak.....huhuhu apa-apa pon Happy March Month
dan jugak bulan nie anniversary with mucuhk yang pertama huhuhuhu.......!!!!!

No comments:

Post a Comment