Sunday 27 March 2011

♥ Devil Cases ♥


Taraaa chantek tak chantek tak wink wink wink ingat tadi nak update
kat sini tapi kena cover line kalau tak alahaiii kantoiii beb kantoi wink wink
okey Red babam punya kekonon paling ganas paling macho and kira ketua lah
second color purple sis punya mengambar kan betapa kedekutnya dia and last
is pink paling chomey paling sweet sebab color pink jadi devil paling lemah lembut
lar kiranya tapi bila dah mengamukkk boleh mengalahkan devil red dengan devil purple
gituk lah kisahnya yeee hehehhehe tapi mum tak kasi panggey setan setan nanti
setan datang so untuk bahasa sopan kita panggey devil lar wawawawa
amacam ada cung tak...????
nasib baik bunny case ada color pink aku dah janji dengan biga kalau dia bawak
iphone dia nanti aku dengan sis tukar case bunny then nak amek gambar lepas tu
upload picture masuk dalam facebook ye lor dengan babam kan aku buat macam gituk
takkan dengan biga tak nak buat kan merajuk plak budak kenit gedik huhuhu
hah cerita pasal fesbook ari nie aku letak picture aku kat pesbook padahal selama nie
keyakinan untuk letak sangat kurang maka aku siap tanya mum mana lawa untuk
letak hehehhee ala sesaja aje aku letak karang tak lama lagik aku deleted lah
wawawa....!!! sempat gak beli case tape meow nak pakai sesama then amek gambar
poyo tak ekkk hehhehe bese lah hari-hari kami poyo weekkkkk weeeekkkkkk
sekarang nak cari semua case iphone then nak simpan elok-elok huhuhu selama nie
asyik dok bersepah-sepahkan ajek hurmmmm tadi sis buat blog baru aku pon pening
lah jugak nak adjust belog lama dia huh better buat baru lagik senang dan ringkas
kepala aku pon tak pening nak mencari-cari hehehehhee.....!!!
psssttt kalau aku rajin aku nak post something....!!!

No comments:

Post a Comment