Wednesday 2 March 2011

♥ Aktivit Bosan ♥


Nie lar hasil aku meroyan kebosanan sebab tak de tenet coz tenet opis problem
huhuhu punya lar bosan dah ler kerja-kerja aku berasaskan tenet bila tenet bomm
aku pon sengal-sengal tak taw nak buat apa dari semalam aku dok men game ajek
dari pagi sampai ke petang tadi pon aku dah tak larat nak main game so bukak
photoshop main main godeh godeh jadik lah hasil seni hasil dari keboringan aku
then bila jepun kata pihak template dah sms bagi taw suruh review haiyoooo
nasib baik kak Wahidah ada tenet tu pon lembap ada 3 bar tapi slow boleh lar
then fikir punya fikir baik aku beli tenet prepaid digi memang lar yang lepas ada
takkan aku nak bawak ipad seyyy tak sedap lar plak lagi pula credit dah habis
nak tunggu sampai credit masuk berapa abad lar plak so last-last fikir punya fikir
baik aku beli satu sim tenet broadband and modem yang chomey tu sebagai simpanan
mana taw tenet problem so bila ada tak perlu nak risau betol tak...??
okey kome tunggu lar yek i akan buat review mengenai tenet digi prepaid untuk
digunakan untuk opis kalau emergency dan misalan kata aku kuar pi holiday di Malaysia
aku ley hangkuk segalanya senang just smile ajek hehhehehe tunggu sebab gambar
gambar ada kat handphone balik nanti aku transfer hehehehe tnggu dan lihat....!!!!

nak cari modem untuk u mobile lar plak tapi tenet maintain guna prepaid coz rugi
bila bayar bulan-bulan baik nak guna top up tak nak guna tak payah top up hehhee...

No comments:

Post a Comment