Monday 14 March 2011

♥ Hidung berdarah ♥




Hidung aku tetiba berdarah tak pernah ooo kena tetiba kena cuak siot aku
aku tak balik lunch ari nie sebab bebudak bawak nasi ayam nak celebrate
birthday dorang so tengah makan aku pon tak rasa lar hidung semacam cuma
diri nie jek rasa macam semacam ajek aku pon tak taw kenapa
so lepas dah basuh tangan semua duduk balik mengadap pc then pegang hidung
tetiba ada merah-merah aku ingat kena cili ayam takkan lar plak sampai masuk
seyyy melampau so pergi kat cermin memang ada darah cikit light ajek
amek tisu tekap banyak gak cuak siot dah kenapa dengan aku nie
darah bukan datang dari atas tapi dari tepi hidung bahagian dalam
aku memula tanya kak mai then kak mai kata panas agaknya sebab aritu umairah
pon ada kena jugak then aku call mum bagi taw mum kata luka lar tu maybe
lagi pulak hidung aku punya dalaman ada blok macam ketumbuhan jugak lar kena
operation buang tapi aku tak nak takut hoccay takut sangat so aku kata nanti-nanti
tapi bila kena selsema berdarah-darah jugak lar hidung aku nie
so bila tekap tekap darah hidung aku menjadi gatal mengenyam so aku tenyeh lar
darah jugak last-last tak sanggup nak asyik tekap pi amek ice untuk letak sejuk
giler hidung aku now sebelah sejuk sebelah panas tapi rasa gak walau dah letak ice
rasa kepanasan dengan kepedihan pon ada panas semacam ar rasa hidung nie
nasib baik tak meleleh-leleh kuar just macam bergumpal gituk tepi hidung tapi kalau
aku tak perasan boleh jadi meleleh gak sebab masa aku pi tengok kat cermin dah ada
kuar cikit tapi color light so tak akan perasan lar jugak
sekarang nie masukkan ice dah jadi dalam hidung tapi lepas letak ice dah tak kuar dah
darah lagik harap-harap jangan kuar lagik lar now aku nak buat kerja daa....

No comments:

Post a Comment