Tuesday 8 March 2011

♥ Why why why ♥

Masa lunch tadi Jepun call bg taw dia keluar dengan Ustaz then aku sorang
kat opis so aku apa lagi bukak youtube bukak lagu-lagu volume kuat 100%
ringtone iphone aku kuat bangat semalam masa google cari info iphone
sampai aku ley terkujat bayangkan betapa kuatnya ringtone aku tapi yang peliknya
tadi masa daddy datang temankan huhuhu maceh daddy sebab sudi temankan anak
derhaka mu ini sob sob sob daddy tanya asal mum call tak amek glurp....!!
biaq betoi seyy langsung tak de bunyi menandakan orang call kalau aku vibrate
sekali pon mesti lar ada bunyik kesan vibrate lagik aku letak kat meja biar
betol seyy bukak iphone mak aiiii 6 miscall tapi yang peliknya langsung tak da
bunyi ringtone kome percaya tak apa yang baru ajek berlaku sebentar tadi
tapi masa aku sorang-sorang dah mula macam macam bunyi bulu roma nie
meremang habis then pc dalam mod standby kalau tak disentuh akan gelap right
tadi macam gituk lar gelap then secara tetiba macam orang langgar kuar balik
wallpaper adeyyy kecut dah sanggat aku nie seremmmm hoccay seremmmm
kalau aku rasa tak kuat aku sorok bawah meja nie taw tak...!!!
sampai aku dah tak tahu nak bukak lagu apa kat youtube muka tegak tengok pc ajek
tak toleh kiri or kanan kome tengok betapa kecutnya aku nie always kecut....!!!
bila daddy ada hilang semua kecut ketakutan yang aku rasa tadi tak de sapa yang
mengerti so aku check balik iphone aku akan slowkan ringtone ker bila check tak de
sebab setahu aku lar aku tak ada usik setting sound macam mana boleh tak de bunyi
mum kata 3 kali call tak dapat then 3 kali lagik bunyi tapi tak berjawab korang tak
pelik ker sampai macam gituk sekali ringtone iphone aku dimain-mainkan
haishhh tak tahu lar sebab tadi aku ada niat kalau apa-apa jadi jangan lar handphone
aku ada kuarkan bunyi ringtone benda yang penting aku nak selamatkan ialah kunci kete
iphone beg duit lesen segala kad-kad itu adalah sangat penting....!!!!
sekali mum call jadik macam gituk plak tu yang mum suruh daddy datang tengok
uwaa dah takot taw tadi sangat seremmm then boleh plak nak pi membuang
eii menyampah taw sebab aku dah kata tak mo pi toilet sebab takut....sob sob sob


disebabkan dah tak tahu nak bukak lagu apa aku terhengat radio online nie
cap ayam so try ajek lar kalau korang nak try just click pada gambar ayam chomey
boleh lar kot untuk membuang rasa bosan sampai buat kerja huhuhu
aku nie pengecut sangat sangat hoccay...!!!! tapi macam okey lar dulu layan
fungkur FM now try yang ini lepas nie layan balik hot fm nie disebabkan opis orang
aku bukak layan lagu-lagu radio nie layan syok sendiri.....!!!

No comments:

Post a Comment