Friday 18 March 2011

♥ Party Birthday ♥

Hari nie buat birthday Umairah huhuhuhu actually semalam yang birthday
Umairah tapi semalam dia ada swim class so mesti akan tidur punya la
then buat lar ari nie semua family berkumpul kuikuikui
kiut tak cake dia siap ar barner lagik chomey sweet ajek
yang ada makan sate, murtabak, rojak dengan yong tau foo tapi aku just
makan cake dengan rojak itu ajek entah perut macam kenyang untuk makan
bebanyak murtabak lak just petil cikit ajek cake pon just one slice ajek
perut dah tak lalu sumbat bebanyak kot so kena kasi ruang cikit so masuk pon
just sedikit only kuikuikui Alhamdulilah majlis berlangsung dengan gembira
so another 5 day lagik mine day yippy yippy tak sabo cett




Si muchuk yang bakal jadi satu tahun uwaa another 5 day only tak lama lagik
euwww kejap ajek dah setahun uhuk uhuk sis kata nanti birthday aku potong cake
atas muchuk konon sesama lar potong cake and celebrate anniversary
see jepun siap letak belon lagik kat muchuk hehehehe ingat nak letak balik
balon pink tapi umairah nak so malas lar tak pe nie pon sweet gak
macam candid ajek hehehehe tapi sweet chomey macam tuan dia * perasaan *




See road tax lama dengan baru hehehehhehe yang lama tu disebabkan dah
sampai maka dah tak ley nak change apa-apa so redha ajek lar
now nie yang new chantek tak chomel tak hehehhe Hello Kitty now semuanya
dah de hello kitty cuma tak ley nak spray hello kitty ajek kekekekkekee
nanti bila dah anniversary baru boleh cerita lebih-lebih aku dah wat request
nak amek gambar posing with Mr Muchuk kekekekekee Mr Muchuk wahhhh
poyo i right orang lain semua beri nama handsome handsome tapi aku amboi
dikasi nama muchuk tak sempoi kan tapi sweet aku pon tak taw nape
aku nak menggelarkan beliau muchuk sebab chomey ajek kekekekekkeke
orang lain semua show off kan kereta mereka aku just show off kan kat blog
ajek hehehe bak kata mum better low profile lagik elok and aku setuju
biar lah kat belog aku ajek tahu hahahahaha.......!!!
suka sangat dengan road tax baru nie nampak feminin hehehhe comey macam
aku.....!!!

No comments:

Post a Comment