Thursday 31 March 2011

♥ Hunny Bunny ♥














Taraaa new bunny dalam family heheh beli pada 31.03.2011 tahun rabbit
hehehe nie payaz yang nak beria-ia nak melalak-lalak huhuhu
masa beli takut daddy bising-bising huhuhuhu
okey lah ada gak pet yang boleh diusik-usik bila bosan heheheh
memula nak beli seekor untuk payaz aku pon gedik nak jugak miahahhahaha
so dorang kasi 2 ekor RM65 kalau dengan sangkar RM100 ngeh ngeh ngeh
sangkar tak beli pong just beli 2 ekor nie ajek dulu masa 2004 mum pon ada bela
jugak besar-besar dah sama macam besar anak anjing uhuuuhuu kasi makan
kangkung memang ari-ari makan kangkung sangat kuat makan hoccay
then beranak beranak tapi anak dia semuanya kiok a.k.a. mati sob sob sob
so yang nie bela untuk saja-saja lepaskan tension semua lah
payaz amek yang 2 color manakala aku dengan sis color white gitukkk sama
macam muchuk dan dibo hehehehehe chomey taw masa aku amek aku belai
belai diam ajek dengan aku bila sis pegang macam agressif sedikit tapi masih terkawal
yang payaz punya nama MOK sebabnya payaz kan suka MOK so nama pon MOK
aku dengan sis memula nak letak nama white tapi macam tak beshhh so aku google
cari nama-nama rabbit so seronok plak dengan nama VANILLA so mine & sis
nama VANILLA sweet gituk sis kata terpulang pada aku nak kasi nama orait kuasa
veto hoccay so kasi nama nie simple sajak VANILLA chomey dan chomey euww
nasib baik daddy tak bising hehehehe entah apa bek cakap daddy senyap ajek
kalau tak makk aiii tak sanggup aku nak hadapi daddy bising bising membebel huhuhu
tu lah orang kata sebut ajek cucu yang beria-ia nak maka hati datuk pon lembut
ngeh ngeh ngeh so aritu kata nak cat nak cat kan so tak dapat cat dapat bunny pon
okey lah murah pon murah kiut pon kiut nak jaga pon senang hehhehehe
so welcome to our live buat MOK & VANILLA hehehhe chomey tak meow opsss
macam mana plak bunyi rabbit ekk any idea huhuhuhu....!!!!
Aku nak berhenti kerja....!! tunggu saja lah masanya tak sangka sanggup kak mai
buat mum macam gini sekali huh sama jugak macam lain-lain
sapa yang buat mum memang maaf lah yee susah untuk aku menerima sekali cukup
lah buat macam-macam tunggu dan lihat masa kena bommmed tunggu dan tunggu
eeiiii menyampahhhhh menyampahhhhhhhhhh......!!!
mum, orang nak berhenti kerja jugakkkk nak cari kerja yang boleh buatkan aku bahagia
walau kat tempat kerja paling penting kat tempat kerja supaya tak ada hati yang sakit
kalau itu yang lebih senang kenapa dari dulu tak nak cakap dengan ajekkk terus terang
senang banyakkk baik-baik orang duduk rumah diam-diam bising hari-hari suruh kerja
huh tak pernah fikir maruah aku langsung asyik fikir diri sendiri ajekkkk......!!!!

No comments:

Post a Comment