Wednesday 23 March 2011

♥ My sweet 21 Birthday Party ♥
















Nie adalah antara present present untuk aku cake dan jugak my party
yeeee settle jugak akhirnya and i look like princess dengan vulu mata palsu
hahaha walau pon penat tapi happy sebabnya entah lar....!!!
mum beri gelang * aku yang mintak hoccay * then bibik kasi gelas stawberry
and sis beri keyboard tak payah aku nak mencari untuk beli
hehehe dear macam bese kata bunga bear coklat & ada card lagik
aku tak tinggalkan kat opis aku bawak balik rumah hoccay huhuhu
so masa aku angkut bear besar itu with balloon ada pompuan cina sebelah opis
aku punya lar exited tengok aku bawak bear besar tu siap slow down kereta and
berhenti siap tanya birthday aku ker hahahaha kelakar lar tapi bentuk bunga tu
sangat sweet bentuk heart shape aku memang asyik snap ajek gambar bunga tu
sebab ianya sangat chomey macam aku siap ada butterfly lagik okey untuk
pengetahuan korang bakul itu sangat berat hehehhehe sayang sangat nak usik
coklat and aku tak kasi payaz usik hahah kejamm tak aku...?? sapai 3 hoccay
Alhamdulilah majlis aku berjalan dengan lancar semua notty taw tak suruh aku
cepat-cepat kawen eiiii geram geram taw memang sengaja lar dorang nie taw...
so apa-apa pon HAPPY BIRTHDAY UNTUK AKU now aku dah 21 tahun....
tadi aku siap amek gambar dengan muchuk lagik ingat nak potong cake sesama
tapi disebabkan oleh cake itu besar maka susah lar nak amek gambar sesama
huhuhuhu then si biga dengan umairah kerjakan letak riben kat kereta aku
hahahha kelakar betol lar ingat-ingat cuma tak snap gambar ajek...

No comments:

Post a Comment