Friday 11 March 2011

♥ Power Balance ♥


Wink wink meow meow hehehe gedik tak...?? gedik kan tapi biar lah huhuhu
memula aku nak color pink tapi semalam sampai tetiba color orange errr
then abg han suruh call kak sheila untuk tanya aku pon disebabkan malas
redha ajek lar lepas tu sis pon boleh boleh paksa ajak pakai sama color
okey ajek lar disebabkan malas nak kata banyak just use ajek hehehehhehee
bayangkan memula nak amek XL then semalam dapat size M tapi longgar
sangat cett takkan nak amek size S kot huhuhu then fikir aku pandai kak sheila
carikan size untuk abg han lawa terletak ajek abg han pakai cun ar
so aku use color orange bila tengok biganya color pink macam tak menarik so
aku pon macam malas lar nak amek color pink boleh gituk kuikuikui
so aku dah use babam amek transparent cun gak suka taw dia kata
sejak dia pakai nie kekonon ada extra power lar ini lar itu lar cettt podahhhhh....!!!!
so tadi aku tunjuk kak mai then baru kak mai hengat kak sheila kata tak de color pink
so kak mai chose color orange urmmm boleh lar ingatkan kak sheila dah salah
color lagipon malas plak nak call kak sheila tanya malas malas giler lar
minyak kereta dah beri signal suruh isi minyak aku dah agak pon tengok tank semalam
alahaii tengok lar tengah hari nanti kalau cuaca mendung kelabu ajek aku pi isi lar
ala sapa nak tolong aku isi minyak...?? ingat malam tadi aku nak pi isi tadi ntah
macam malas lar plak lagi pulak aku bukannya reti sangat so sapa nak tolong aku
huhuhu tengok ar kalau bajet tak lepas aku guna buntal ajek lar hehehehehe
then suruh daddy isi tak pong nanti pujuk pak tam ke suruh pak tam isi hhuhu
tapi minyak dah nak nazak sudah kena isi cepat-cepat aku rasakan minyak macam
tak sampai sebulan kan kali nie..?? opsss genap-genap sebulan bulan lepas 11 ari bulan
bulan nie pon 11 ar bulan jugak errr boleh tak kalau nak tiap-tiap bulan minyak gap
genap 11 aribulan ajek minyak beri signal hehehe boleh tak ek...???
err boleh lar boleh lar huhuhu....!!!! tengok ar nanti macam mana & sapa nak tulun aku
isi minyak agak-agak kalau bajet tak lepas aku rembat ajek si buntal huhuhuhu

semalam kuarkan duit gaji dah beli kasut, bajar hutang mum, kuarkan duit minyak
tapi duit sebis esok belom kuarkan lagik uhuk uhuk meow...!!!
aku sendiri tak taw bape kena bayar untuk sebis sebab selalunya daddy yang pergi
nie boleh tak kalau esok suruh daddy ajek pergi aku tak nak pergi...???
tapi cian plak nak suruh daddy pergi mata dia belom okey lagik tapi entah macam takut
plak nak drive pergi tempat sebis Ya Allah permudahkan lah perjalanan esok untuk
sebis kereta amin amin amin.....!!! cuti sekolah dah start yeay tapi aku tak cuti pon
sebab aku tak de kena mengena dengan cuti sekolah saja ajek nak poyo ingat balik
zaman-zaman persekolahan huhuhu....!!!

No comments:

Post a Comment