Friday 4 March 2011

♥ Bekpess ♥


Salam pagi Jumaat semua hari nie penghulu segala hari kalau dulu-dulu time-time
study aku paling suka hari Jumaat coz last day sekolah or kelas tapi la nie
bila dengar ajek hari Jumaat urmmm ahhh erkkk sebabnya sabtu kerja jugak
haishhh bila lar hari sabtu tak kerja ekk...??
okey nak story pasal bekpess pagi aku nie paling paling perut tak ley terima
kalau pagi-pagi dah makan nasi lemak sebabnya ialah lepas tu perut start sakit
nak err pepaham ajek lar ehhh bukan sekali dua tapi berkali-kali tapi itu kalau
time-time kerja time-time sekolah bila cuti orait ajek semua can masuk
motif utama aku tak suka bekpess ialah nanti akan sakit perut lagi kalau bekpess heavy
see baru story dah perut meragam sakit eii apa ajek...!!!
kalau pagi pergi work aku lebih suka kalau minum milo with biscuit senang dan ringkas
err kalau dah tawen nanti err buatnya laki aku suruh buat mee ke nasi goreng ker
ayakkk macam mana huhuhuh sekarang nie pagi-pagi bangun ajek lepas mandi mum
dah buatkan air nanti dah kawen aku suruh laki aku ar buatkan air wekk wekk
tadi Ustaz offer aku nasi lemak alamak dah ler perut meragam cannot eat arrr
then ustaz usik kata aku tak makan nasi lemak baru ajek aku membebel pasal nie
haha tak ley masuk ar walau pon paksa nanti mesti sakit perut uhuk uhuk
okey farm aku dah okey cikit ar walaupon tak dapat semua macam aku nak at least
4 row setengah means 5 row tapi yang ke-5 tu tak penuh urmm sebabnya asyik refresh
ajek niat di hati nak penuhkan dengan cara tu tapi cuma dapat 4 row setengah so
terima ajek lar janji ada gak kan dari langsung tak dapat maybe akan datang bila
aku buat balik okey mana taw Allah kasi rezeki dan maybe Allah suruh aku usaha
lebih tak mo tamak nak buat semua macam gituk mana kita taw kan betol tak...??
dah cun lar pada pandangan mata aku sebab bagi aku selama nie farm aku bersepah
dan tidak tersusun biar lah begitu chomey jugak haper......!!!
dah ar aku nak buat kerja mau karang ayat untuk cari duit huhuhu idea oo idea
sila lar datang....!!!

No comments:

Post a Comment