Monday 28 March 2011

♥ It Girl ♥


Sapa pernah nampak game nie angkat kaki....!!!
game nie bebudak pompuan or teenager suka sangat termasuk aku gak lah
suka boleh kasi use baju cung cung okey masalahnya ialah aku tak berapa nak
main sangat game nie just kalau orang kasi baju free aku rembat hah time tu baru
aku main kejap ajek then lama giler aku tak main then suddenly aku main lepas tu
" Get A Boyfriend ", " Get House " or " Get Car " aku pon dah tak ingat susunan tu
macam mana tapi yang pasti ada lah antara ketiga-tiga nie then depa beri alert kata
dalam game nie aku dah boleh cari boyfriend then neighbor aku tak cukup so sanggup
tu pergi add wawawa then bila dah boleh dapat lah satu boyfriend eiii menyampah plak
aku rasa ye lor mana-mana nak pergi ada ikut membontot pergi shopping pon ikut
eiii selebet arrr dah lar before nie rilex ajek shopping sorang-sorang then macam aku kata
yang aku dah lama tak men or bukak then kekonon boyfriend alam maya it girl merajuk
nak kena kasi hadiah lah kenalkan kat kawan lah alahaiiii menyampahhh aku
serius rasa macam eiii apa pasal nak ikut lah nak merajuk lah aku pon buat donno ajek lah
then sampai lah boyfriend alam maya it girl aku mintak clash wawawa bahagia ajek rasa
bayangkan just date untuk 2 hari ajek wakakkakakaaa nanti aku nak dengki cari lagik
then mintak putus plak mesti beshhh kan hehehehehe errr aku rasa kalau alam realiti
entah macam mana ekkk sebab ada group nie kata kalau bf/gf merajuk anda akan
aku terus jawab spontan aku cakap aku buat bodoh ajek gasak ko lah nak merajuk ke
nak apa ker lantak ada aku kisah ngada-gada nak merajuk rajuk cettt then aku tengok
ramai budak-budak pompuan komen akan nanes lah sebab tak pandai pujuk ada yang
berusaha untuk pujuk lah euwww geli ajek....!!!!
mesti Mr Sunshine aku makan hati ekkk berchenta dengan aku hahahha better dia
mampu menahan rasa huhu err jangan aku yang terover-over sudahhh err mintak
simpang tak mo tak mo kalau err laki aku boleh lah aku over-over sebab dah jadi milik
aku secara yang sah nie setakat bf kalau nak over-over tak ada kesudahannya
entahh ekk aku nie macam tak de perasaan chenta kot tapi more kepada belum ready
huhuhu nanti-nanti lahhh ekkk belom bersedia lagikkkk takut nak berchenta tak tahu
kenapa ada perasaan takut huhuhu....!

No comments:

Post a Comment