Sunday 6 March 2011

♥ Pojaan Hati ♥

Dulu masa 2004 2005 gituk aku cukup suka giler dengan mamat nie sampai berangan
angan dia jadi pak we aku lar ini lar itu lar sanggup aku kumpul semua pasal diri dia
hehehhe dia ialah Kaer af2 @ kaer azami @ Wan Mohammad Khair wan azami
pada aku masa tu dia nie sangat chomey sangat kiut sanggup aku beli article
pasal dia konon nak tunjuk minat giler lar padahal dia bukannya taw aku suka dia pong
hehehe tapi now aku tak berapa nak minat coz dah nampak dia macam macam
dewasa dan tak secomel dulu nampak pada raut muka macam som***g hehe
ala nampak ajek bukannya bererti aku boleh nak kata begitu aku tak pernah jumpa
dia or kenal dia or apa-apa hubungan dengan dia so anggap ajek kata-kata aku nie
macam tak de apa-apa makna huhuhu entah lar lebih suka muka dia time-time
af kiut ajek chomey ajek hehehe tapi sekarang nie dia pon menyepi sangat sepi
tapi lagu hits dia Izinkanku Pergi memang syokkk habis hehehheheheh
okey next ialah mamat nie plak aku bekenan entah suka dengan senyuman
dia macam mengoda gituk sure aweks-aweks kat luar sana mesti cair punya lar
tapi aku tak cair just kagum gituk dengan kehenseman dia poyo tak hehehehe
so scroll ke bawah untuk melihat siapakah dia hehehehehe poyo poyo banyak
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Taraaa ini lah mamat ensem yang kekononnya bakal Mr Sunshine lar
huh jangan harap dia suka kan ko.....!!!! aku suka tengok smile dia sweet ajek
nampak macam lelaki macho & matang haishhh kalau Allah takdirkan aku jadi
wife dia bergegar tak Malaysia dengan perkhabaran ini hehehehe
aku suka kalau mamat nie berlakon jadi romantik macho suami penyayang
cukup sempurna aku rasa tapi itu lar kalau aku kahwin dengan mamat nie
sure aku akan 24 jam akan always jelez and jelez err kalau Mr Sunshine aku
yang Allah cipta untuk aku baca err jangan marah ya....!!!
see ramai beno beratur mintak borang nak couple or kahwin dengan dia nie
aritu aku tengok movie Ungunya Cinta so saja nak google si Sharnaz Ahmad boleh
tahan lar muka sweet tengah syok syok tengok muka si Sharnaz tup-tup kuar
gambar Fahrin so aku usik sis kata hoccay cannot tengok lebih-lebih nanti laki
aku marah ( Laki aku dalam soal nie merujuk kepada Fahrin Ahmad )
see dah terlalu banyak aku berangan nak kahwin dengan mamat nie just angan angan
jenin yang tak akan jadi kenyataan sebab dia pon tak kenal aku dan tak mungkin dia
akan suka if dah kenal or jumpa aku al maklum aku nie bukannya lawa sangat..!!
tapikan walau apa-apa pon jangan lar pilih retis sebabnya tak akan aman hidup
coz ada saja gangguan dari peminat-peminat dia dengan gossip lagik baik tak payah
karang tak pepasal ada saja hati yang merana huhuhu baik pilih yang bukan
public figure senang hidup tak de lar syok datem-datem dengan Mr Sunshine tetiba
ada yang datang nak amek gambar lar ini lar itu lar tak mo tak mo aku nie kuat jelez
hoccay hehehhee ala semua itu hanya lar pojaan hati lagi pula mustahil mereka
akan terpikat sama aku sebabnya macam aku kata aku nie tak cung tak lawa tak slim
buat bakal hubby aku nie semua angan-angan mat jenin aku berangan di siang hari
ehhh silap di pagi hari huhuhu nak sleep ar mata dah kelat-kelat tengok pahrin ahmad
nie terhengat aku nak buat entry pasal nie cuma masa tu tak de masa nak buat
hilang semua ketakutan ekkk hahaha...moga malam nie mimpi antara mereka berdua
nie ke jadi pasangan aku ker hehehee........

No comments:

Post a Comment