Tuesday 29 March 2011

♥ Sengal seyy ♥

Adeyyy ngeri betol lar mimpi malam tadi takut takut takut uwaaaa
urmmm giler ko kena paksa kahwin dengan sapa ntah tadi macam orang yang
ada agama kira pangkat ustaz lah yang peliknya giler sangat keputusan mum
dengan daddy betol-betol muktamat tak boleh nak berubah walau dengan pujuk rayu
sekali pon bermacam-macam alasan aku beri aku kata aku ada impian perkahwinan aku
tak nak sangat sangat kena paksa kahwin sampai kekonon nak larik dari rumah lah
yang beshhhnya aku mintak abg han pujuk mum jangan teruskan perkahwinan nie
siap real mimpi keluarga pihak lelaki masuk meminang siot yang peliknya mum dengan
daddy terus terima tanpa tanya persetujuan aku sedangkan memang aku tak berapa
nak kenal sangat dengan lelaki itu tapi lelaki itu rapat dengan keluarga aku then alasan
yang mum dengan daddy berikan ialah lelaki tu dah rapat dan dah kenal luar dalam
perangai lelaki itu euwwww mencik mencik mencik tak suka tak suka tak suka
aku memberontak bermacam macam cara asalkan tak kena kahwin yang peliknya
aku kena jadi bini no 2 taw tak tak ke sakit jiwa tak nak aku laki orang chooooiiiiii
then pergi mana ntah lepas tu malas nak tunggu geng lelain turun aku pi turun dulu
dalam hati berkata jangan lah mamat hampeh tu ada kat dalam lift sekali bukak ajek
ada orang uwaaaa mencik mencik siap sibuk usik-usik nama Deeba konon
aku just tepuk tepuk dahi mencik mencik jumpa dia nak larik ke mana pon dah tak taw
member siap marah kata jangan tepuk dahi boleh tak nanti mamat tu nampak dan
aku terus buat donno giler menyampah then si payaz dok kejut aku dah kena bangun
pergi kerja tapi kan takut jugak weyyyy mintak simpang lah tak mo tak mo bila dah mimpi
gini boleh plak berkata-kata lagik indah kalau berkahwin dengan lelaki yang kita kenal
hati budi dari lelaki yang kita belom kenal sangat huhuhu.....!!

No comments:

Post a Comment