Friday 25 March 2011

♥ M.A.L.A.S. ♥



Pagi tadi nak bangun punya lah malas punya lah liat
macam tak puas ajek tidur haishhhh selalu macam gini
selalu dan selalu bila tidur asyik rasa macam tak puas rasa macam baru ajek
letak kepala dekat bantal tahu-tahu ehhh dah pagi urmmm mencik mencik
aku ingat nak buat story cerita mengenai mistik taw lagi pulak segala detail
detail telah pon aku beri tinggal tunggu orang respond ajek huhuhu
tak de kerja lebih tu yang buat kerja ala untuk saja-saja ajek lah
tapi belog tu mana ada pemes * cehhh macam belog nie pemes plak *
urmmm entah ekk korang nak join ker..?? kalau nak join sila tinggalkan email
korang kay huhuhu...
tadi tengah siap-siap dear sms aku suka sangat sangat terus berkobar semangat
aku untuk pergi kerja untuk settlekan kerja-kerja langsung tak bermalasan
dear nak jumpa kak sheila hehehhehe datemmmmm....!!!
fb farmville pon dah lama aku tak tanam entah macam dah tak taw nak macam
mana coz aku dah amek Mozilla then pasal yang aku kena jaga tu google chrome
kalau update blog menggunakan google chrome tak beshhhh...!!
so takkan aku nak download opera plak ekk...???
tak macam banyak lepas tu aku gak yang susah nak handle glurppp
tapi kekadang ada gak aku tutup fb aku jap then bukak fb farmville untuk
amek apa-apa yang boleh untuk di ambil kekekekekeke
notty tetapi kiut miut kan kuikuikuikui
ari nie sis cuti tak kerja uwaaa aku stresss nak cuti gak nak balas dendam mau tidur
puas-sepuas nya entah bila ekkk aku boleh buat gantuk bangattt rasanya
aku nak pi cari cute cases arrr macam dah bosan guna angry bird nya case
nak cari kiut miut case mana aku nak cari ekk..??
ala kat pelangi mesti ada nie yang nak suruh sis pi tengok kuikuikui
uwaaaa nak mintak cuti arr nak ikut huhuhu nak ikut semata-mata sebab cases
yes hanya sebab case ajek aku nak ikut ye lor semata-mata untuk cases ajek hoccay
adeyyy sakit perut lar pulak dah kenapa lah perut nie mengegada lah plak nak sakit
uwaaaaaa nak tukar case nak balik rumah ayakkkkkkk......!!!
tetiba macam tak ada mood nak buat kerja boring rabak sioootttt
kan beshhh dapat sleep uhuk uhuk.....
adeyyy kak tina layan lagu hindustan cerita mann pulakk dah ler semalam movie tu
kat B4U bibik siap kutuk-kutuk aku nanes tengok movie tu opkos sedih bibik ajek
tak de perasaan nak tengok aku nak cari DVD movie cite mann lah
cerita yang seribu kali tengok seribu kali pasti akan menangis kuikuikui
adeyyy majlis daerah plak datang untuk letak cupon parking manyak lecehhh betol
adeyyy boleh tak jangan nak ada cupon parking or apa-apa sangat menyusahkan
betol lar.... lecehhhh taw takkkkkkk....... MALASSSSSS MALASSSS MALASSSSS
nak hilangkan bosan sementara menunggu orang reply aku men game huhuhu
pak tam kata kat Holiday Plaza banyak case iphone lawo-lawo adeyyy nanes jap
macam mana nak pergi sana pon aku tak tahu lar....!!! nanes nanes nanes....

No comments:

Post a Comment