Saturday 5 March 2011

♥ BerukBang ♥




Lawakan baju bride yang putih merah gaun tu yang kat bawah merah2 tu
sangat cung boleh tak aku nak tempah tapi bila dah jumpa Mr Sunshine
baru aku amek balik pakej tu err tapi tak taw lar bape lama baru menjadi hehehe
aku dah beli celcom prepaid tenet tadi beli kat Jusco Alhamdulilah ada
tu pon kena register jugak hehe so memula ingat nak beli modem digi tapi
karang celcom nya tenet prepaid cannot use so kena beli modem yang semua can use
hehehe tu pon aku cabut pi Smart untuk cari modem hehehe memula mum tak kasi
pujuk punya pujuk akhirnya mum kasi see aku dah menyusahkan mum kan
always menyusahkan mum 24 jam huhu so lepas nie aku dah ada 3 prepaid tenet
walaupon masak untuk aku top up tapi tak pe lar janji hoccay right hehehe
suka lar ada tapi aku tak sure sama ada kat rumah nie ada line or tak coz
taw-taw ajek lar celcom macam mana hehehehe suka plak ehh gedik takk
always gedik tak ley buat apa-apa huhuhu
kuang hajaq ar cite tv3 nie sial betol lar bodosss jahat punya manusia
mata nie macam mengantuk ar nak tido tapi entah macam nak update belog
hah nak taw tak tadi tengok movie Sini Ada Hantu then babam nak makan so paused
lar kejap tengah-tengah syok babam makan tetiba suara semacam kuar dari belakang
walaweyyy hampeh larik tak cukup kaki siot padahal masa tengah makan tu dok
story pasal sini ada hantu tu heheheheh last-last cabut makan kat bilik nampak
sangatkan aku nie pengecut ya amat punya pengecut hehehehe
huh nak sleep ar bibik dah sleep semua dah sleep aku sowang ajek yang belom sleep
err macam takut lar plak arghhh ok ok aku rasa better aku pergi sleep sebelom
kuar apa-apa bunyi yang tidak diingini huhuhuhu.....!!!
baru hengat malam nie nak joli-joli katak jap tapi siren dah kuar berbunyi kecut
lar plak err tak apa lar next week ajek lar aku pi joli katak la nie sleep tido
sepuas-puasnya hehehehe masa untuk balas dendam untuk tido.....!!!!
tapi macam nak research mengenai celcom prepaid tenet ar err tapi dalam masa
sama aku macam kecut err macam mana nie ek...??

No comments:

Post a Comment