Sunday 27 March 2011

♥ Ayoo Merepek ♥


Ayoo apa nie " Gambar Alat Pencegah Kehamilan " ada lah plak
kat beog aku adeyyyyyyy sabo ajek lah huhuhuhu
ingat nak bangun lambat yo ah ari ahad right nie ah time untuk aku bangun lewat
tapi entah kenapa kol 9 lebih dah tersedar cettt hampehhhhh stress
then nak sleep balik dah cannot padahal aku tidur pepagi kol 2 pagi siott
semalam atek datang kami bermake-up dia baru balik dari workshop untuk belajar
make up tu yang pose gunakan handphone kekekekkee
dah cung cung pagi tadi hehehe usik bibik konon kata nak pergi pub kuikuikui
tak dapat jett nak pergii tak kose i mau pergi setakat sakat bibik boleh lah

gilo ko apo huh.....!!!
gantukk nya mata nie huhuhu tengah tunggu sis bangun untuk pergi ke Holiday
Plaza bei cases untuk babam dengan didi huhuhu sementara nak menunggu tu yang
update kejap belog ye lor bukak nuffnang tetiba muncul macam gituk terkojat aku
semalam ingat balik kerja mau dengar MJ12 tapi last-last tidurkan payaz syok pulak
tu budak kenit tu tidur memula tengok animal then aku belai usik usik pipi dia hehehe
sekali tidur dak kenit haishhhh diam ajek lah tidur mak aiii lasakkk untuk elakkan
aku jatuh aku terpaksa tahan kaki guna dinding hahaha then dia bangun tapi macam
nak tidur aku pon apa lagik angkat lah letak atas badan aku then dia khayal lagik
tapi khayal dalam mengantuk huhuhu then pak tam balik nak pergi Holiday Plaza
macam ada bau bapak dia terus payaz bangun mintak dukung kekekeke chomeyyy
disebabkan gantuk maka payaz sleep kalau tak gantuk tak ada maknanya dia sleep
huhuhuhu payaz payaz kekekekeke.....!!

No comments:

Post a Comment