Wednesday 9 March 2011

♥ Lambang Kebebasan ♥

Bila seseorang itu sudah berusia 21 tahun pasti keluarganya memberikannya
rantai kunci sebagai hadiah apa maksudnya ehh...??
orang kata kalau dah diberi rantai kunci sebegini bermaksud dah bebas buat
pilihan sendiri kehendak sendiri kira family dah tak masuk campur lar
apa ko nak buat gasak ko lah apa-apa jadi ko tanggung tapi bila dah jadi apa-apa
mesti family pon turut susah tapi dapat rantai macam gini cuma bila sudah 21 tahun
alamak tahun nie aku dah 21 tahun kejap ajek kan dah besar huhuhu

masa sis 21 tahun aku dengan babam dengki dia kasi hadiah kunci kakakkaa jahat tak
tapi masa tu sis boleh-boleh tak nak relax arr aku yang kasi dia kunci bukannya mum
pon suka hati ar nak kasi apa hahahaa boleh gituk..??
tapi lawoss kan rantai nie semua penuh dengan diamond tapi lama-lama takut
saja ajek pepagi nak show off rantai kunci nie kekonon lambang kebebasan lar
apa yang bebas sangat pon aku tak tahu lar plak huh ala apa pasal nak bebas dari
family kan beshh bersama terikat dengan family bahagia happy mereka sentiasa
bersama tak kira susah atau senang gembira atau duka hanya mereka bersama
aku nie sangat berharap pada diri sendiri agar jangan buat kerja-kerja bodoh yang tak
mendatangkan paedah dan jangan belakangkan keluarga dalam segala hal urusan
sama ada diri sendiri mahupon kerja aku nak buat prinsip sendiri family first walau
dalam apa jugak keadaan yang melibatkan masa depan aku huhuhuhu
mudah mudahan ekkk niat aku nie termakbul amin amin amin....
okey korang pernah dengar tak manusia sanggup create new facebook semata-mata
untuk game farmville add semua friend yang main game farmville just dipokus
hanya farmville...?? ada tak ada tak kalau ada mehhh pakat-pakat add hehehehhe
sebabnya aku buat macam gituk sebab stress dengan farmville aku tak lawo-lawo
tapi okey lar lawo cikit ajek lar hehehehe saja ajek buat macam gituk harap dapat
play kedua-dua game farmville lar now sis pon nak buat macam aku buat kuikuikui
semalam dah create email dia so maybe petang karang aku buat facebook dia tengok
lar macam mana busy atau pon tak kalau busy lambat cikit kalau tak busy maybe
boleh lar kot harap-harap boleh lar disebabkan semalam aku create maka aku cannot
buat lagik nanti facebook hengat aku nie hacker cettt dia hengat aku nie nak sangat
ker buat facebook banyak-banyak tak terjaga aku hoccay kalau buat banyak banyak
yang nie aku nak star beginning untuk adjust farmville kasi lawo-lawo cuma yang
fb aku tak dapat nak create lawo-lawo so fb farmville nie Insya Allah kot boleh lar
kasi touch up cung cung hehehehehe ala just for farmville ajek nak buat dari mula
nak belajar buat deko lawa-lawa sebab selama nie kurang pandai bab-bab deko
maybe yang ini tak buat tanah plot bebanyak kot just bese-bese ajek kot entah tengok
lar pada keadaan nanti adeyyy jenuh aku nak add mereka again jadi neighbor
sis punya lak aku kena cari gambar stok-stok muka yang cung-cung manis manis
sebab senang tapi aku paling menyampah kalau mamat pakistan add bukannya dorang
main game farmville tapi saja nak mengatal lepas tu suggest kat kawan-kawan yang
tak ada kena mengena dengan farmville menyampah betol ar aku....!!!
asal boleh ajek dorang nie dah tak de cara lain ke nak mengatal lepas tu sure kutuk kutuk
dalam bahasa depa tak pe i also can kutuk dalam mine bahasa huh nak berlagak
tapikan aku suka kalau orang yang add tu yang nak jadi neighbour and tak mengatal
tapi pemurah suka kasi apa-apa ajek so senang misalan kata aku perlukan apa-apa
so tadi aku dah lepas settle add friend add neighbor now nak deko-deko farm hehehe
cari idea ar huhuhuhuh.......!!

No comments:

Post a Comment