Sunday 13 March 2011

♥ Melawat new baby ♥



Masuk Singapore pi tengok nenek dengan anak abg aim
aritu masa lepas labour tu abg aim just send gambar anak dia
so ari nie dapat tengok live lar gituk....
so sebelom tu babam dah kata nak makan mee kuah so makan ler
sesambil nak sampai tu sekondeng lar case iphone al maklum bila use iphone
mula mata melilar mencari case iphone kuikuikuik so jejalan tu jumpa slider case
gerek seyyy siap ada stand lagik so lepas dah habis makan pi lar beli 3 serangkai
aku, sis dengan babam si biga beli angry bird color red pink so sampai rumah
ajek terus tukar case aku bese ar bila dah beli macam tak sabo ajek nak tukar
so lepas tukar tadi aku amek gambar tadi gambar jadi tak lawo so malas nak
masukkan dalam nie aku amek color green sebab aku rasa time tu macam sweet plak
yang kelakar nya bila dah ketiga-tiga sama color terus macam nie handphone sapa
nie handphone sapa kekekekkekekke so masa nak pi umah mak mertua abg aim
tengok case biga perghhh cun seyyy so aku bodek mum nak 2 case angry bird
sempat gak before tu tengok majlis orang depan blok ada majlis so payaz nak tunggu
kompang then tunggu siap tengok baju pengantin lawo hoccay sempat aku
cakap dengan mum nanti aku kahwin aku gunakan color tu ehhh hehehhehe
saja notty notty manja manja siap amek gambar lagik poyo kan
so masa tengok baby girl tu euwww chomey hoccay baby mana yang tak chomey
semuanya chomey kan kan kan kan hehehehe masa kuar berat 3 lebih tapi bila
tengok live macam kecik lor tak tahu kenapa kiut jek aku dukung macam bese
nasib baik tak nanes sleep ajek disebabkan lahir bulan 3 maka siang tidur malam
jaga sama macam kes-kes yang sudah ada depan mata hehhehehee
then balik ajek aku terus pergi balik kedai tadi pagi beli case sebab nak beli angry
bird punya pasal kekonon sanggup lar poyo kan....!!
last-last aku beli merah pink dengan hitam manakala babam hitam and sis biru
sekarang nie kitaorg tengah demam game angry bird hehehehhe aritu pancing
kemudian penguin skrg nie angry bird lepas nie tak pasti rupanya dulu si payaz nie
ajar kak diah macam mana nak main game nie lepas tu si bek sebuk tanya
mana ler taw sekarang nie semua dah giler kan game nie huhuhu siap lelawan nak
kejar-kejar hehehehe yang pasti aku ketinggalan jauh jugak lar ye lor bila cuti ajek
aku dapat main bila time kerja mana dapat then bila balik kerja dah terbongkang
buruk kan...???? apa boleh buat kekonon macam aku sowang ajek kerja lar
then aku sempat sekondeng pelamin majlis orang hahhaa chantek siot color
black orange chantek sangat konsep pon sangat chantek haishhhh bila lar
sis nak kahwin ek...??? mesti gempak punya macam tak sabo ajek nak menunggu
jangan sampai terlangkah bendul sudah lar ek....!!!
nampak macam update nie pon poyo ajek tak dapat nak macam dulu-dulu sebab
takut kantoi tapi kalau kat opis okey ajek hehehe tak pe lar ek....
so sementara aku ingat nak search cari baju kaftan jubah lelawa untuk dijahit
nak dipakai bila pergi Umrah nanti lar harap-harap dapat lar orang yang jahit baju
tu buat seperti kehendak aku.....!!!! hah semalam pi sebis kereta buat penat ajek
pergi tak ley sebis sebabnya kena tunggu surat datang untuk kes recall lepas tu
call baru ley sebis sekali lagi pula depa kata baru ajek sebis ye lor bulan 12 aritu
sebis and semalam pon jiran aku meninggal Al-Fatihah untuk arwah semoga rohnya
ditempatkan di kalangan orang yang beriman arwah nie tak sombong ramah
meninggal sebab sakit jantung haishh dah banyak aku dengar kes macam gini
lagi pulak arwah bukannya gempal kurus ajek dulu aku dengan anak arwah tuisyen
sama-sama mengaji sama-sama bila dah masuk form 1 memasing dengan diri
masing-masing......okey ar aku nak cari jubah nie nak cari mana yang lelawo......
by the way gambar green tu tak macam gambar tu green lain bukan matelik
nak amek gambar aku malas huhuhu kemalasan dah menyerang macam gini lar
jawabnya tapi pada mata aku green dia sangat sweet....!!

No comments:

Post a Comment