Wednesday 2 March 2011

♥ Internet Emergency ♥


Disebabkan oleh tenet opis problem semalam langsung aku cannot buat kerja
kesudahannya aku main game dari pagi sampai ke petang stress ajek
segala aktiviti tak boleh nak buat so semalam aku ingat nak bawak broadband digi
aku tapi takkan aku nak bawak ipad seyy tak sedap lar karang ada yang ingat aku
nie nak menunjuk ini itu so pagi tadi just alasan ala credit belom masuk
aku masukkan credit pon bukannya skrg nie boleh masuk terus kena tunggu
so kebetulan pihak blogger nya template suruh bukak tengok harapkan wahidah
nya broadband so guna itu pon slow lar sangat terpaksa bersabar then borak
punya borak fikir better aku beli tenet digi untuk kesenangan bila jadi macam gini
so aku ajak kak Tina temankan hehehehhee
so drive lar kak tina tgh preggy takkan aku nak suruh dia jalan kaki gilo ko apo hehehe then lepas beli aku pon balik lunch merapu cari balik usb broadband CSL yang dulu aku beli masa guna maxis broadband tak jumpa last-last balik opis selongkar balik beg jumpa usb broadband jepun yang kes aritu masa pergi kursus simcard dah kasi kak mai cuma usb broadband ajek ada kat aku so bila guna error error padahal masa beli tu kol 12:50 P.M dia kata 15 min dah can use aku balik opis kol 2 petang tak giler dah sudah so bila masukkan tak boleh berkali kali try call sebis centre tak dapat last-last kak wahidah temankan aku pergi

See kena amek number huhuhu 3013 chantek plak number tu hehehhhe
orang punya lar ramai tapi kali nie kena register masa pi Giant tak kena
takkan aku nak pergi Giant seyy kol bape siot nak pergi padahal aku nak guna
penting nak buat kerja stress stress mencik mencik.......!!!!
then ada girl nie tolong aku adjust nasib baik tak kena tunggu giliran lemb hoccay
so lepas adjust-adjust orang tu kata tunggu setengah jam haiyooo urmmm
dia kata sistem digi problem ada aku kesah aku nak guna penting sangat....!!!
then nasib baik tak tunggu setengah jam just bape minit lepas tu dah can use
urmm happy sangat masa bebaru masuk tu agak lemb tapi lepas dah tu laju
nasib baik laju dari celcom opssssss......!!!
now kalau nak pergi memana kat dalam Malaysia nie aku dah boleh online just
bawak lappy ajek hehehehe lagi pon aku nak kena beli usb broadband untuk
kegunaan sendiri huhu nanti lar usb broadband CSL aku dah hilang sedih * nanes *




Untuk setakat nie aku dah guna Maxis Broadband dan Digi prepaid broadband
just jepun gunakan celcom Broadband urmmm U mobile nie tak taw lar
sebab tak pernah guna huhuhu P1 Max pon tak pasti tapi ramai kata okey
begitu jugak dengan YES tak taw best ke tak huhuhu yang penting prepaid
kalau tak guna tak perlu top up jadi tak perlu risau tentang bulanan hehehe....

No comments:

Post a Comment