Tuesday 8 March 2011

♥ Gegurlz Day ♥

Hari nie hari gegerl lar so Happy Gegerl Day untuk semua yang bergelar
Gegerl....Wanita....Lady....Women....
untung ekk jadi gegerl coz ada hari khas untuk gegerl tapi entah lar ek
apa gunanya hari gegerl nie si sang pencinta akan kasi bunga cokolet teddy bear
dengan kata ucapan yang cukup rasa sweet nya sang pencinta aku
ayak tak perlu semua itu lar bila gado frust jugak huh baik tak payah
ala malas nak sentuh part nie sebab aku tak terror bab-bab nie..
semalam atek datang amek barang kan aku pakai inai 10 jari kat kuku ajek
saja jek pakai sebab rasa membazir plak inai ada banyak stok tapi tak digunakan
so pakai untuk suka-suka ajek lar huhuhu then atek kata wahhh dah pakai inai
err yang paling erkk sabo ajek lar atek kata lepas Radiah turn aku lak haiyyaaa
bukan tunang taw tapi terus kahwin wakkakaka haiyooo Mr Sunshine pon aku
belom jumpa lagik so macam mana aku nak tawen...!!! just aminkan jek dalam hati
tapi mulut mana ada saja-saja ajek pakai kekekekekkee
then semalam gak aku pi makan tutty frutty hehehe nak lepaskan rasa gidam
sebab dari aritu aku nak makan tapi tak de sapa nak bawak sob sob sob
bukannya tak nak drive boleh drive pergi situ tapi tunggu sis dah lewat malam
macam mana nak pergi uhuk uhuk sob sob sabo ajek lar
huhu apa-apa pon happy gegerl day untuk mum terchenta tersayam....sis gedik bangat
dan untuk semua yang bergelar gegerl day.....jomm celebrate kuikuikuiui
tak besh sebut women day nampak sweet sebut gegerl day hehhehehe...!!

Happy Gegerl Day....

No comments:

Post a Comment