Saturday 26 March 2011

♥ Grrrr ♥


Semalam aku balik awal kol 5:50 petang hehehe awal cikit ajek
so memula pergi smart nak beli daging, lontong, milo and susu tapi disebabkan
oleh susu tak dek maka tak dapat lah nak beli then aku ajak sis pergi giant
nak cari cases lepas tu nasib baik mum kasi huhuhu then aku jumpa kawaii cases
yang dah lama selama nie aku tengok * tadi aku google tak kuar plak cuba kalau tak
asyik dok kuar ajek sabo jek lah *
okey ianya background color kuning bentuk bear yang color coklat with flower
sangat tomey tomey huhuhu * nak cari sesame street plak * kalau yang jenis kain
nanti lelama macam dah tak berapa nak syokk bila guna kat tepi-tepi camera nanti
akan kuar macam vulu-vulu kain


taraaa jumpa jugak hah patern nie lah chomey kan wink wink huhuhu dah lama
hoccay cari cases ada bear nie tapi tak jumpa so semalam bila jumpa terus beli
selalunya kalau beli case yang bese-bese tapi sempoi RM20 or RM25 tapi yang ini
RM30 adeyyyy mum dah bising tak kasi beli case lagik dah cukup dah hahahaha
mana taknya sejak sejak use iphone boleh dikatakan tiap-tiap minggu beli case
tapi tengok pada poket gak lah tapi sejak-sejak dah use haishhh makin ligat dengan cases
terukkan perangai huhuhu okey next dah tak mo lagik beli hahahha
pagi tadi mum kata aku tak kena drive buntal hehehhe lebih cung kalau drive muchuk
sorry lar ekk muchuk dah si dibo kat belakang muchuk macam mana nak drive
muchuk huhuhu tak rajin nak alih-alihkan kereta malas huhuhuhu
kalau dulu buntal tu jugak diguna oleh daddy ye lor time-time aku belom ada lesen
now yang aku sental drive cuma buntal dengan muchuk si dibo tu boleh drive
tapi takut-takut malas wawawawa selain selain daripada tu kete abg han si buntal
tu aku berani gak drive tapi kereta kak eta aku kecut tak berani si bek nya kereta
a.k.a. froggy aku berani drive tapi kereta hilux pak tam kem salam ajek lah
tapi walau macam mana sekali pon sejak sejak dah ada muchuk lagik syok
kalau drive kereta sendiri huhuhu ala tak pe sharing is caring maaa
ermmm gasak lar ekkk huhuhu aku tak jadi nak pergi Holiday Plaza untuk cari
cases malasss maybe kat sana banyak yang cung-cung tak apa nanti-nanti pon
boleh pegi jugak right...?? nanti ajak pak tam lor huhuhuhu
aku suka kalau cases tu gambar cartoon chomey chomey


nie pong cung gak ekk huhuhu okey okey dah tahu apa nama bear nie
rupanya namanya ialah Rilakkuma chomey kan sweet ajek cartoon nie
boleh plak semalam beli tak tengok pong cover plastik tu bila dah nampak terus
nak yang ini jugak tak kira nak ini jugak hahhahaa mengegada kan
tengok arr padahal kat first picture dah tulis pe nama bear nie kenapa plak
aku nie boleh tak perasan haishhhh sebuk dengan farmville kot sebab tu aku
tak perasan huhuhu then biga semalam tengok dia kata lawa hohohoh nie yang syok
kalau nak bikin scene jelez jelez nie wakakkakakaka
err aku nak post kat sini ar gambar lelowo yang sedia ada kat unkel google huhuhu
nak ubah selera jap tak mo guna hello kitty nya case lagik nak guna Rilakkuma
nie tak tahu lah berapa lama boleh tahan seminggu or 4 hari ajek tapi entah lah
aku minat disebabkan oleh kecomelan beliau huhuhu sekarang nie case yang ada
kat pasaran semuanya yang bese-bese ajek taw yang simple simple yang semua jenis
jantina can use cuma yang membezakannnya ialah color ajek stress tak muahahhahah
adeyyy orang sebelah diam ar memekak ajek dari semalam pening kepala aku nak kerja
kalau nak renovate pon malam-malam tak boleh ker betol betol menganggu seyy
see semalam beli just tengok patern tak tengok nama hahhaa jangan jadi macam aku
macam nie lah kalau dah suka terus zappp beli tapi sweet lah boleh feling feling gedik
wahhhh yang beshhh friend dia nama korilakkuma pon sama kiut cuma color agak
yellowishhh cikit hahhahahahah chomey chomey tapikan case yg aku use nie macam
cacat taw sebelah ngam-ngam sebelah lagik pendek tak ngam ngam sedihhh sangat
tapi disebabkan oleh nak cung kan beliau aku redha ajek lah walau sebelah ngam ngam
lagik sebelah huh bikin gereeeemmmmm ajekkk taw....!!!!
aritu pi Causeway Point pon tak dek apa-apa yang lawo-lawo simple-simple ajek
tak de yang macam ranggi ranggi ker kiut miut ker stress lagik huhuhu
dahh arr aku nak buat kerja huhuhuhu....!!!
nie malam minggu bolehhh enjoyyy seketika esok ley bangun lewat yippy yihhhaaaa...

No comments:

Post a Comment