Thursday 17 March 2011

♥ Keras kan ♥

Aku nak story keraskan hati & perasaan terhadap C.I.N.T.A
dulu aku pernah tanya macam mana nak keraskan hati supaya jangan mudah
jatuh cinta so ramai yang komen kata tak perlu buat semua itu
now aku perasan memang benar hati aku keras so apa yang aku hajat dulu
Alhamdulilah berjaya cuma semalam bibik bersuara konon kalau aku pergi Umrah
doa supaya di buka aku terus potong kata dah ahhh bibik
aku taw dia suruh aku doa supaya bukak kan pintu hati aku untuk menerima CINTA
sesuatu yang aku rasa agak sukar benda nie satu kotmitment yang aku sendiri pon
tak pasti apa sebenarnya lagi pula aku tak nak CINTA yang napsu tapi nak CINTA
yang sempurnakan diri aku korang paham tak maksudnya hah pepaham lar sendiri
aku sebenarnya takut bila aku bercinta aku terlebih over pengalaman melihat
akibat terlalu sangat dengan cinta membuatkan aku takut nak hadapinya
aku tak mo over sangat aku takut sebab cinta aku derhaka pada keluarga kebelakang
kan keluarga aku tak nak cuma aku nak walau aku bercinta sekali pon ianya
santai slow cool ajek tak de derhaka kat keluarga mahupon membelakangkan
keluarga apatah lagi benda bukan-bukan tapi itu lar cinta nie kekadang boleh buat
manusia lupa diri sebenarnya aku takut hoccay semua itu.....!!!
sapa yang tak takut betol tak....???
dulu aku ada buat blog before belog nie aku kasi nama giler gedik sangat hoccay
aku kasi nama dara suci memang tak boleh blah lar aku cakap then aku membebel
bebel memacam kat situ tapi aku tergerak nak buat another so aku fikir punya fikir
aku dapat idea so aku buat memula ingat nak buat post ala-ala macam post pasal
sakit so lama ke lamaan aku macam giler tak larat nak update 2 blog so blog tu aku
deleted so tinggal lar yang ini sampai sekarang and aku berharap agar ianya kekal
dengan aku Amin mudah-mudahan hehehehe dulu kazen aku ajar then tak reti guna
so belajar buat lagi satu nasib baik yang tu tak deleted so ada lar memory memory
yang kazen aku buatkan tu ada story pasal hari Umairah dilahirkan semua
so aku tak tahu kenapa aku deleted memula ingat ahhh malas lar lepas nie nak ada blog
lagik tapi hampeh tetap maintain buat so buat masa sekarang nie belog nie Insya Allah
akan kekal cuma lagi satu yang itu aku tak sure lar plak lagi pulak kat situ aku jarang
update so bila ada apa-apa aku update sesimple yang nie always aku akan update
bila aku tak ada kerja hehehehhehee sayang lar nak deleted tidak akan aku deleted
yang belog dara suci giler itu banyak emo sangat hahaha nape ek aku tak ubah ajek
semuanya haishhh apa lar aku nie kan tapi lagik cara kalau yang dedulu tu
yang first belog aku November 2006 aku tak deleted mesti ada macam-macam kesah
yang kelakar kan ekk itu lar dulu tak fikir sekarang nie baru lar fikir lawak lawak
tapi maybe time tu tak de fikir kot la nie bebudak sekolah rendah pon ada belog
dulu aku apa yang ada cett then masa form 3 gituk ada tenet pon aku tak reti berblog
la nie aku tengok bebudak mak aiii belog dorang lagik advance dari belog aku dasat
rugi lar aku nie dulu tak buat ekk kalau tak bermacam-macam story aku rasa ada
dari zaman sekolah sampai lar zaman kerja nie tapi itu lar maybe aku rasa tak ada
apa-apa sangat so aku pon buat donno ajek......!!! tapi tak apa lar ekkk......!!!

No comments:

Post a Comment