Wednesday 23 March 2011

♥ 21st Birthday ♥

♫♪ Happy Birthday to me Happy birthday to me Happy birthday to me ♪♫

Today aku dah pon 21 tahun kejap ajek kan dah besar wekk
hati nie entah macam tahun lepas tak sabar nak birthday tapi tahun nie tak rasa
apa-apa pon rasa macam hari hari bese ajek uhuk uhuk...!!!
semalam kol 9 lebih aku dah kena attack dengan tepung, coke & telur dikerjakan oleh
sis, bibik dgn ika cett hampeh betol lar dorang nie mencik taw...!!!
pandai guna alasan kereta calar tak tahu kenapa sekali aku pi tengok sampai
kat depan dah nampak sis pegang air coke nak larik masuk balik tetiba ika datang attack
dengan apa ntah aku terus duduk cangkung depan rumah nak menjerit tak terkeluar
cett hampeh depan rumah tu jugak bibik bersihkan adeyyyy hampeh arr dorang nie
memang taw mengegada betol lar....!!!
then malam tu lepas kerjakan aku then aku siap mandi sis ajak pi makan stek melayu
apa ke hal minah nie then nak atau tak terpaksa gak pergi siap request suruh siap
make up lelawa cett nasib baik aku tak make up taw eiii gegada betol lar mencik mencik
adeyyy sakit dada aku lar memasuk fan page azzurah tetiba kuar Page Not Found
buntu sudah otak aku....!!!
picture nie aku amek dari ankel google nak cari cake yang ada 21 so dapat yang
ini siap ada nama lagik tak pe lar redha kan ajek lar kekekekekek
ari nie bebudak amek SPM kan...?? hhahaa dorang amek result pada birthday aku
seyy waaaa bangga jap hahahhaha
ari nie badan aku macam lemah ajek lar tak tahu kenapa otak aku buntu hang jammed
nape page jadi macam gituk pening kepala aku lar....!!
Ya Allah kuatkan lah aku untuk tunjukkan muka ceria walaupon hati aku rasa kosong
kosong sangat pagi-pagi bek dah nyanyi lagu birthday untuk aku payaz tepuk tangan
then payaz merengek tak nak tukar pampers kuikuiku then kol 8 lebih mum plak
nyanyi kan untuk aku berserta payaz tepuk tangan kemudian chium chium aku
aku dah dapat wish birthday tapi entah hati kosong gak Ya Allah kuatkan lah aku
untuk menempuhi hari ini....!!

No comments:

Post a Comment