Thursday 3 March 2011

♥ Smile Smile Smile ♥


Pagi-pagi kalau kita smile nanti muka kita nampak muda belia
cehhh apa fakta yang menyokong kata-kata ko itu hah budak cettt
aku kan pepagi nie aku dah blur nak buat kerja lagik tengok tak de orang
respond mengenai produk stress tak macam nak rak aku fikir susun ayat tapi
sekali hampehhh mencik mencik mencik....!!!
semalam pagi * before lunch hoccay ehh before ada DiGi Broadband * macam-macam
otak aku nie fikir nak buat kerja bila DiGi Broadband sudah ada otak blank tak taw
nak buat apa itu yang aku nak fikir apa yang aku nak buat ehh...??
idea idea idea mari mari mari hehehhehe tenet opis belom okey lagik nasib baik aku
beli DiGi Broadband kalau tak sure aku mati kutu tak tahu nak buat apa takkan nak
main game yang sedia ada kat dalam pc nie dah ler bosang urmmm tak tahu lar
untuk pagi nie speed agak slow jugak maybe macam semalam kot masa bebaru
pakai slow tapi bila dah lama-lama Alhamdulilah laju nie kena tunggu ajek lar
lagi satu kat opis line Celcom, Maxis apatah lagi DiGi line bar tak berapa nak kuat
itu pon faktor jugak right bayangkan kak wahidah nya Celcom prepaid internet
walaupon line bar ada 3 tapi ciput speed agak slow huhuhu
la nie speed tengah slow lemb sangat adeyyy terkedek kedek
tadi pergi kerja aku tak sempat nak kiss payaz alamak tak pe nanti aku balik lunch
aku gomol budak kecik hasihhh apa pagi nie nak buat semalam dah ingat ari nie
sudah lupa mau buat apa semalam bermacam-macam idea dalam pale otak
kak tina err jangan ar story pasal orang nak bersalin ngeri bhai nak dengar
aku nak mencari info pasal internet prepaid ar selain DiGi sama Celcom apa lagik
yang ada internet prepaid advance sekarang nie kan internet pon sudah ada prepaid
now broadband bikin hal dah cannot access so aku tak pasti nie can publish ke tak
err kalau tak boleh simpan dulu karang dah okey baru publish hehehehe
wahai DiGi broadband sila lar jangan problem tolong lar adeyy lepak lepak...
dah ar nak chow cari kerja walau pon dah pening kepala nak fikir kerja
EDGE bermaksud apa ya...??? line slow right..?? okey tahap stress dah menguasai
minda ermm ayooo kak tina jangan story takut nie dengar ngeri ngeri plss lar
ngantuknya mata nie macam nak sleep ajek haishh dapat sleep pon kaw gak
opss aku lupa aku kena call si Azam pasal roadtax nanti ar forward sms dulu baru call
now dah tukar HSDPA hope cepat lar kay arr nak sambung kerja....

p/s: motip aku guna gambar baby hehhehe sebab kiut macam bebudak tomey itu...
ayooo tenet slow okey slow okey sob sob sob

No comments:

Post a Comment