Wednesday 22 December 2010

♥ Wendu Braces ♥



Dapat nie bila lepas bukak braces now tengah guna lama tak guna so semuanya
dah berubah dan larikkkkk jauh beza sudah terutama gigi di bawah arghhhhhh
now rasa macam nak ubah balik lol.......
tapikan kalau aku pakai tiap tiap malam siap sedia lar mulut aku kena calar
balar plastik coz kat tepi tepi pastu mula kena pecah pecah auchhh pedih sangat
sebab tu aku tak berapa gemar nak pakai sebab setiap kali pakai pasti mulut
aku luka malas nak bagi taw doktor gigi pasal nie.......alasan utama tu la nie pon
dah start rasa guna aku bergaris luka....




Me dah mula start rindu nak pakai braces uwaaaaa me guna transparent
jadi tak de sapa taw yang aku guna braces hehehhehe memang colorless so
happy sangat 2 tahun bermula tahun 2007 sampai 2009 err sepatutnya ada yang
aku terlepas appoiment kuikuikui tapikan sekarang nie rasa wendu nak pakai balik
err boleh tak nak pakai balik baraces macam dedulu untuk 3 month ker err rendu lar
nak gunakan balik lagipon aritu pergi check gigi bawah dah larik dari bentuk
kalau nak adjust balik about RM2000 ++ alahaiiii kalau tak nak just pakai braket
err macam picture yang atas sekali tu hah yang tu lar guna cuma 8 jam untuk
kembalikan kedudukan now baru ajek tadi aku try banyak sangat kedudukan dah
ubah err nak pi merengek nak pakai balik boleh tak ek...??? tapi mengenangkan
harga rasa macam tak payah lar kalau misalan kata aku tak mo pakai balik
braces just gunakan yang picture atas tu untuk kembalikan kedudukan asal doktor kata
masih boleh diubah err nak pi merengek arr nak pasang balik kuikuikui
tapi gunakan tu leceh sebab bila nak makan kena bukak lepastu kena pasang balik
paling tak tahan air liur akan memenuhi malu ar kalau nak cakap dengan orang
lepas diperhatikan betol2 giler giler semua nya dah larik dari susunan auwwww
yang atas still okey cuma yang bawah ajekkkk euwwww nak pi oter balik lar
agak-agak dapat tak ek....???? tak payah amek colorless amek yang bese nak amek
color pink ajek huhuhu can larr can larr pllssss plss plsss kuikuikui
tapi disebabkan oleh malas nak pakai yang macam pic atas tu walau beribu kali
buat pon tetap sama macam mana...???? nak try pasang balik tengok okey ker tidak
hope akan kembali macam dulu arghhhhh plss lar balik macam dulu...nak yang macam
dulu plss plss plss.....
MJ12 baru abes tu sebab aku boleh nak meroyan kat sini waka waka...

No comments:

Post a Comment