Wednesday 15 December 2010

♥ SMS Palsu Minta Top Up ♥




Wink wink cun tak case hello kitty...??? lama dah beli masa tengok cite ngangkong
baru ajek pagi tadi guna leceh lar guna yang bese asyik bukak tutup lepas tu dah macam
leper leper tak beshhhhh hoccay nak beli macam sis senang tutup semua tak perlu nak
risau kena air ker apa hehehehhehe pastu nampak tak calar tu aku tak sure sama ada
screen protector or skrin hope screen protector lor kalau kena skrin harus aku melalak
macam mana nak hilangkan very sad lor.....
okey aku yakin korang semua pasti ada terkena SMS macam aku kena iaitu

In, ayah lg mnjam hp kawan, sila top up RM30 hantar msg no.gores die ke no.baru
0178392853 ayh lg ada masalah kat balai polis, jgn dulu tlpn nanti ayh yg tlpn.cpt.

dah ler baru bangun tengok sms macam gini giler aku blur sapa lar plak yang send
tengok number mak aiii panjang nya negeri mana punya plak nie berulang kali aku baca
sekali send sebanyak 4 kali tu then mum balik aku tunjuk

( M=Mum...A=Aku )

M: Sapa nie
A: Entah tak tahu sapa
M: Salah number lar tu
A: Agaknya lar....sekali 4 send
M: Dia suruh anak dia top up lar tu sekali salah send emergency sangat lar tu
A: Agaknya lar kan tapi boleh plak ada kat balai polis entah kenapa
M: Entah
A: Tolong kawan dia tak

sekali sis balik tunjuk sms kat sis

( S: Sis....A:Aku )

S: Woiii penipu tu kawan aku dah kena tipu tu ko tengok tak number mana
A: Mana lar aku taw..entah tengok ada banyak tak tahu
S: Tu number indonesia lar ngok apa lar ko nie sengal tak tengok number mana
A: Wekkk wekkkk

cehhhhh taktik baru ehhhh mau tipu nasib baik aku nie bukan spesis jenis percaya
gasak lar aku nie pon mum yang tulun top up kan tak kose aku nak top up kan orang
sis siap perli perli nie kalau sapa yang murah hati sure tulun kasi cettt hampeh
weyyy tak baik taw guna kan taktik seperti itu cari lar kerja nie tidak guna taktik
simpati macam gini untuk sms mencik mencik pasti semua yang dapat sms macam gini
yang terkesan pasti tulun top up kan ye lor cara cakap macam emergency sangat
hape lar ek sekali orang indonesia punya kerja urmmmm apa lar datang sini kerja tapi
buat macam gini plak tak baik taw haishhhhhh sabo jer lar sekali 4 text plak tu
yang peliknya mana mereka dapat number phone aku sila bagi taw cepat mana dapat...!!
menyemakkan inbox messege aku ajek lar mereka nie mengegada betol lar....
henti henti kan lar perbuatan seperti ini dekat metro harian ada keluar isu pasal nie
aku pon just ignore sambil berkata waaaa ramai gak ek kena macam aku apa lar
bererti serata Malaysia yang menggunakan hotlink akan kena macam gini urmmm
apa-apa pon sila berhati-hati lepas ini bermacam macam taktik kotor yang digunakan
nasib baik tak potong credit aku kalau tak pasti aku akan mengamuk sakan......!!!

No comments:

Post a Comment