Friday 3 December 2010

♥ Reunion 5 K1 2007 ♥

Pada 28 November 2010 bebudak ex class 5 K 1 buat reunion
then depa beri 2 pilihan sama ada kota or kat Taman Saujana
then aku kata lar kalau Taman Saujana aku mau pigi kalau Kota tak mo
sebab jauh i pompuan mum memang tak akan beri sebab keadaan diri aku
lagi pon aku pon tak mo pergi jauh sangat lor
then aku dah habak maii yang aku tak ley janji coz takut masuk Singapore
mana lar taw kan masa tu belom ada rancangan nak pergi KL lagik
then aku just bilang kat member

( A= Aku, S=Shuhadah )

S: So macam mana pergi tak..?
A: Tak sure lagik tak berani nak janji takut tak dapat pergi
S: Tak pe aku paham keadaan ko sekarang nie
A: Thanks sebab paham
S: Welcome

then aku memang dah beriya-iya nak pergi sebab nak jumpa dorang tapi tak de member
aku ajak sis tapi dia macam malas ajek nak ikut bermacam alasan dia beri
then kejap tu tetiba ketua yang wat reunion nie tegur aku

( A= Aku, T=Tika )

T: Jemput datang reunion memeriahkan majlis..Aku tahu kau naik turun sempadan
hahhahaha kalau sempat datang lar
A: Cehh mana kau taw aku naik turun sempadan...?
T: Ada ah aku kan ahli nujum huhuhu ada informer yang boleh dipercayai
A: Wahh dasat ko eh
T: Huhuhuhu

aku taw sebenarnya sapa yang beritahu huhuhuhuhu sorry geng tak dapat join
aku tak masuk Singapore tapi aku pergi KL
majlis dari kol 10 pagi sampai kol 6 petang macam mana aku nak datang kol 4 pagi
baru aku sampai rumah majlis dah habis semua dah tengah syok syok mimpi
kuar air liuq basi lagik aku baru nak tido taw....
tak pe lar next time kita buat kumpul reramai kalau dapat cikgu cikgu yang pernah ajar
kita sekali pon cung gak sure time tu sangat sangat meriah next time sure boleh punya
Insya Allah jika tak de halangan jumpa gak kita bersama sama masa tu kita tengok
kome semua bawak suami bawak anak anak sapa yang jadi suri rumah yang dah
bernikah...bertunang...single...couple... about 10 tahun dari kita habis SPM
urmm macam mana agaknya time tu ek masa umo kita semua sudah 27 tahun
tu baru syokk cikit hahhaha merepek lor aku tak pe satu hari nanti sapa taw....
sapa dukung anak...pimpin anak....tengah jadi mak buyung hahhahaha sweet jek
memory bersama kalian always aku ingat gelak ketawa sorang sorang muka tak matang
perangai masih lagik macam bebudak walau pon dah nak SPM sempoii jekk.......


Disebabkan minyak naik maka semua berpakat pakat pi stesen minyak
erkk memang tiap kali minyak naik sure malam tu gak pergi stesen minyak
isi full tank alooo bila tank dah empty isi gak kan so tak perlu rebut rebut hoccay
nasib baik malam 30 november masa aku isi minyak tak banyak kereta kalau tak
sure aku pon akan tersekat macam gambar nie haishhhh tank aku dah empty
kering kontang dah menyala yala suruh isi lagik jam harus habis terus satu hal
nasib baik tak full dengan kereta kereta buatnya minyak habis mana tempat
harus aku pergi untuk isi minyak dah ler tank empty huhuhu sadissss
hehehe tapi syok gak macam gini ek reramai beratur isi minyak sapa cepat ada lar
minyak sapa lambat hi hi bye bye minyak finish.....
kira aku jugak lar beruntung hahahahhaha.......Bila minyak naik harga aduhhhhh
penyek poket siot........

No comments:

Post a Comment