Friday 31 December 2010

♥ Azam Tahun Baru ♥

Sekejap ek karang aku smabung story lepas habis tengok cite Seruan Pulau Nami
nak layan fefiling kejap sebab dah nak last episod.....!!!!
not bad sedih gak meleleh-leleh air mata aku * jap kesat *
okey apa azam tahun baru korang...??
tahun nie aku tak de azam baru entah lar semangat kehidupan dah terbangesok
kalau boleh aku macam nak cepatkan masa supaya semuanya settle
pening kepala aku memikirkannya setiap hari aku kena makan 2 biji panadol activefast
untuk hilangkan sakit yang mencucuk-cucuk sakit sangat Ya Allah dugaan apa lagik
yang diturunkan untuk saling menduga hati kecil ini sungguh hati ini tidak mampu
untuk menahannya tidak kuat seperti dulu hati ini lemah selemah lemahnya
Ya Allah aku mohon berhentikan lar dugaan ini otak aku sudah stuck dah tak
mampu nak menerima segala jenis apa semua aku tak mampu Ya Allah
kepala aku rungsing memikirkannya sehingga sakit sangat kepala Ya Allah berhentikan
lar semua dugaan ini tabahkan lar hati-hati kami Ya Allah sob sob sob
hari ini hari terakhir untuk tahun 2010 segala pahit manis kehidupan sudah berlalu
untuk 2011 nie entah apa perjalanan pon tidak tahu tired sangat tired....!!!
masa tahun baru nanti kita celebrate sesama dekat Farmville ek coz kat farmville
ada fire apa ntah yang selalu akan ada bila ada majlis merdeka ker tahun baru
err senang cerita mercun lor tak pe yang kat farmville tak berbahaya pong
tekak nie kejap okey kejap tak okey entah kenapa pon tak tahu lar
selsema plak kejap ada kejap tak de ikut suka hati ajek tapi dari tadi suara aku
bertukar jadi serak serak lar maybe sebab ada batuk cikit cikit kot
tapi part seram sejuk masih lagik terasa walau tak bukak aircond bukak kipas ajek
mesti nak selubung dengan selimut harap nanti bila kursus next week idak ler aku sakit
leceh lar plak nak study tapi kena sakit leceh leceh.....aduhhh tadi beriya iya
mata nie tak boleh bukak kelat habis memang mata dah tak mampu nak bukak besar
last last urmmm tetap jugak mata bulat balik eii tak suka taw mencik mencik
Alhamdulilah sangat lancar masa buat i/c baru uwaa nak wat muka bajet ensem ehhh
silap bajet kiut tapi tak menjadi last last euwww muka serabai habis seyyyy
then nanti nak kena peningkan lagik kepala sebab pasport dah nak expired
arghhh giler orang ramai aku dapat number giliran 1184 then masa tu baru ajek number
dipanggil 1058 macam macam hal yang terjadi kat i/c yang paling aku tak boleh
blah nak gelak ialah orang tu tanya nape dengan i/c selumber cartoon ajek jawab
i/c tercabut miahahahaha macam mana i/c boleh tercabut adeyyy lawak lawak
aku cuma just tukar gambar ajek dan dapat lar i/c baru yang lama macam dah tak
cung lagik lar mana dengan ada stiker masa nak amek lesen dulu bila bukak ada kesan
black eiii comot tak cung langsung seyyyyyy uwaaaaa mencik mencik mencik
siap lagik 3 weeks biga buat mykid so sebulan then babam buat mykad pon sebulan
so aku 3 weeks aikk awalnya aku punya siap dulu kuikuikui syokkkkk tapi amek masa
bebudak punya mykid dengan mykad siap so sebulan lar jugak kena tunggu uhuk
adeyyy kc nie kan saja ajek taw memati aku hengat tak de MJ12 boleh plak tetiba
kol 1:11 pagi dibuatnya nasib baik tergerak hati nak tengok kalau tak sure terlepas
nasib baik first story plak err tergendala jap ekkk nak layan MJ12 duluk lar dah habis
nanti aku sambung celoteh balik ekkk hehehehehehhe...
mencik mencik tenet macam C*lak* betol lar dah aku tak dapat nak dengar end story
MJ12 menyampah betol lar eiii eiii geram taw saja jek stimik nie nak sabotaj aku
eiii geram time tak de mj12 tak nak buat hal bila aku syok dengar time tu jugak buat
hal mengegada sangat sangat taw.....!!!!
tadi masa kc dok story pasal whole family paling meremang bila part " anak beranak "
tak taw lar kenapa boleh plak beg aku jatuh habis berterabur duit syiling uikss saja jek
taw nak buat jantung aku macam nak tercabut saja jek eii eiii eiiiii
urmmm MJ12 dapat jugak merawat cikit hati yang sedang terluka cehhh poyo habis
err aku nak pi #weewee# lar plak tapi macam serem nak ke toilet err tahan ajek lar
ermm mata dah kelat lor mau sleep sudah * yawn *

p/s: aku rajin buat entry syok sendiri err nanti ek aku sambung follow balik and tinggal
jejak malas giler masih ada lagik lar tak taw nape nanti nanti lar ek maybe tahun
baru nanti ker aku sambung tahap kemalasan makin kuat melanda diri...

p/s/s: err pasal isu aku dok mengomel berhubung rapat pasal negeri jangan amek serius
kay tak mo gado gado peace happy always

No comments:

Post a Comment