Monday 20 December 2010

♥ Fobia ♥

Fuhhh lagik sikit aku dah jari arwah last aku buat entry pasal case iphone
nak taw tak per jadi kat aku sampai aku kata macam gitu sekali...???
meh aku story kejadian pada hari ahad, anak En Emy bertunang so pergi lar
dah bersiap-siap cuma tak make up malas teramat sangat kuikuikui
then balik jek jepun ajak pergi swim kat Permas uwaa bebudak excited nak
pergi tapi entah seyes aku macam malas giler nak pergi hoccay bebudak paksa
then dah sampai semua masuk dalam air memang tak beringat so babam ajak
pergi kat kawasan dalam cikit aku pegang biga sekali tersilap cikit jek aku dah lemas
sis dah tepuk tepuk air panggil jepun so babam kata tak ley nak tulun agak kaw gak
minum air swimming pool mana kena cekik lagik dek biga masa tu memang aku dah
rasa ajal aku dah sampai uwaa tetiba rasa sayu ajek sebab dah tak dapat jumpa
mum semua family lagik sob sob so aku rasa time tu memang aku dah tak ingat apa2
yang aku ingat aku nampak pak cik menyerit kata orang lemas so aku sedar sedar
jepun dah tarik aku ketepi bayangkan masa jepun nak selamatkan aku ramai orang
disekeliling aku tapi semua hanya perhatikan tanpa menolong sampai ati mereka
so safety guy tu pon buat donno ajek kononnya sebab jepun tulun habis nyawa aku
dah macam nak tercabut time tu jugak bukannya ko nak tulun aku cepat cepat
cettt cuba kalau bangsa ko sure ko tulun apaa daaa masyarakat cettttt
nyaris nyaris aku dah nak jadi arwah taw giler banyak air aku telan memang aku
sendiri pon dah pasrah dan redha kalau aku mati kat situ jugak sob sob sob
so lepas settle semua duduk main air kat tepi time tu rasa ehhh aku selamat ehhhh
baru fikir urmmmm dalam mata dah terbayang keluarga terchenta sob sob sob
so lepak setempat aku boleh sendawa kekenyangan minum air swimming pool
memang makan tak de selera macam nak terbelahak kuar kan balik air yang masuk
mencikk seyyy sampai rasa gak macam peparu aku sakit tak selesa urmmmm
aku diam ajek tak story dengan mum bila dah balik baru aku bukak story siap cakap
tak pepasal mum kena buat kenduri arwah kui kuikui saja nak tengok reaksi muka
mum walau pon rasa macam nak jurai jurai air mata bila cakap macam gituk
sekarang nie aku story pon mata aku dah nak kuar air mata sedih sob sob sob
then jepun ajak makan tutti frutti frozen yoguart sedap sangat sangat tapi aku rugi
coz amek satu favor saja sangat sangat rugi yang lelain amek 2...3...4 uwaaa
mencik mencik malas plak aku nak upload aku ada amek tak per lar ek nanti kalau
aku pergi lagik aku upload sebab bebudak ada nak pergi lagik kuikuikui
rancangannya esok pagi err tak taw ler janji ke tak tunggu dan lihat ajek lar
aku amek topping M&M boleh plak time balik ada roadblock panjang sis suruh aku drive
urmmm ye lar plak tu rasa nak #weewee# aiseyyy plsss incik polis tulun cepat
mau #weewee# dah nie uhuk uhuk slumber jek ada orang kata dia nampak sis kuar
dari dibo siap cakap lagik begini kata kata dia " Aku dah kerja lama pon masih tak
mampu nak pakai dibo " perghhh cakap kuat kuat plak tu uikkkssssss
tak per lar bang kalau de rezeki dapat gak abg guna dibo wink wink wink
stress aku makin dah nak #weewee# makin jammed plak mencik mencik
so about kol 11:30 malam baru sampai rumah uhuk uhuk giler balik terus kena sakit
perut protein2 yang berguna dan kotor kotoran dalam swimming pool masuk dalam
perut bayangkan tekak aku loya kaw kaw seyyy tak tahan sebab asyik terbayang ajek
sampai malam aku nak sleep pon masih terbayang bayang lagik macam terasa lagik
so dengan ini aku fobia dengan swimming pool apatah lagik tengok orang lemas or
cerita lepas terima kasih sebab beri saya rasa bagaimana rasa lemas tulun cukup sekali
aku sudah tidak mau terjadi lagik plss plss plss......
oleh itu aku lagik suka kalau pergi ke Tiram Indoor Water beshhh giler.....!!!!
then today bebudak bising nak pergi air tawar 5 nak makan burger seyess i cakap
sangat sedap and tepi tepi burger sangat garing slurrppp slurpppp tapi aku tak suka
specil telur coz bukan telur dadah * yang dipukul menjadi satu * sebab ada kuning
telur aku tak makan kuning telur tak taw lar nape macam semacam ajek....
memang tak ley masuk punya lar kalau paksa gak mau muntah.....wekkk wekkk
pssssttt Jumaat nie kenduri so lepas kenduri terus chow pi KL perjalanan malam
kami tak drive sebab tukang drive mengantuk mau sleep kuikuikui me jalan highway
urmmm jangan harap ler lepas silap ari bulan kol 6 pagi ehh silap kol 7 pagi baru
sampai sebab terkedek kedek kuikuikui so kena lor beli top up digi untuk tenet
and kena charge c3 kuikuikui lupa nak charge aduhaiiiii lepak lepak.......

p/s: err kotak comment untuk setiap entry memang tak de sebab aku malas
sejarah lama teringat err apa-apa tinggalkan ajek comment dekat cbox ehhh sekian...

No comments:

Post a Comment