Wednesday 1 December 2010

♥ Bulan Penutup Tahun ♥


Selamat menyambut bulan baru bulan december
dikenali sebagai bulan penutup bagi tahun 2010 * macam seriau plak gunakan ayat bulan
terakhir lor err baik aku edit*
kejap ajek kan rasa macam baru ajek tahun baru tup tup dah end
semoga bulan terakhir nie kita dapat manfaat kan misalan kata banyak kenangan
terindah bercuti ye lor kata sekarang nie school holiday so apa lagik bercuti lor
menghabiskan cuti tahun pergi bercuti waa gerek gak ek tapi itu pon jika
kaum kaum bapak tak kena on call urmm apa-apa aje lar ek
urmmm bulan yang aku rasa pasti akan terkenang balek peristiwa itu ohh tulun
pergi jauh jauh aku tak mahu ada segala jenis kenangan bersama
arghhhh * jiwa kacau *




Sapa-sapa meh sini aku mau habak maiii betoi ka sudah start minyak naik rege lagik..??
haiyyoooo boleh krem oo poket kalau dalam setahun asyik naik ajek rege minyak
bila aku ada muchuk asyik naik ajek dulu time aku belom ada muchuk tak naik
kerap sangat nie naik kerap seyyy uwaaa stress stress aku....!!!
baru ajek aku buat kira kira bajet taw kalau macam gini habis ler gaji sebulan
dengan minyak kereta stress belom masuk duit serbis, road tax, insuran, tayar
segala jenis lar senang cerita stress ehhh jap jap bulan 12 a.k.a. december kan
okey muchuk get ready kena serbis tunggu Daddy balik dari MAHA lor
sebab daddy yang handle-handle bab-bab nie aku tidak pandai....
ok aku cuma amek info pasal minyak yang aku pakai iaitu
Ron V-Power 97 harga barunya ialah RM2.30 naik 15 sen seliter
urmmmm baru ajek bajet full tank about RM65 semalam pergi isi sudah RM70
haiyookkk penyek poket kejap opss sekarang nie mum tulun huluqkan lepas nie sendirian
berhad baek madam uhuk uhuk...
urmm memang lar semua kata Ron 95 murah tapi aku kureng cikit lar dengan Ron 95
tak pasti kenapa walau aku bising suruh daddy tukar amek Ron 97 tapi kena marah
plak katanya sama jek minyak gak errr baik tuan....uhuk uhuk
so macam mana sekarang nie aku nak bajet sebab dah jauh menyimpang kira kira
bajet aku stress dohhhh.....
urmm sis lagik tersekso full tank nak dekat RM2++ haishhh dia ikut aku gi isi minyak
kebetulan dibo dia tak de hantar pergi betulkan cat sebab nampak cacat
muchuk aku sudah kembali ke pangkuan aku wahhh rendu seyy walau sehari cikit
jek tak jumpa * sila abaikan bila saya mula poyo* then tengok waaa muchuk sudah cung
tambah cikit cikit ajek lagik pastu yiahahaha luv it lor...
so sis pong pinjam ler muchuk pi kilijo urmmm orait then dia balik bising bising ajak
aku pergi isi minyak gulrpp bila masuk haiyyaaa apa macam minyak boleh kering
macam gitu sekali last aku drive ( masa petang pergi KL ) ada lagik suku still
banyak lagik then tengok haiii pelik pelik so rempit kejap jalan lenggang haishhh
lagik shuke aku merempit nasib baik shell tak penuh aku siap usha opss tanya
kat mamat yang tulun aku isi minyak * seyes aku belom pandai pandai lagik entah
bila aku nak pandai isi minyak sendiri pong tak tahu uhuk *
aku tanya lar betol ke minyak naik harga then dia kata tak de entah tak tahu aikkk
mana satu betol nie minyak naik harga ke tak nie kalau tak naik kan beshh turun jek
uwaaa wish tahun baru supaya kerajaan turunkan harga minyak plss plssss
sedap cikit dengar boleh smile extra huhuhu tinggal impian saja lar
impian yang tak akan tercapai ehhh mana taw kot-kot nie kot kot lar ek
bukannya betol mana lar taw kan harga minyak turun ker sure orang
semua happy urmm Ron 95 tak naik harga huyooooo jangan nanti tak lama lagik
join sekali sudah sungguh tak beshh lor.....
Bulan penutup tahun dengan berita Ron 97 naik 15 sen haishhh redha ajek lar.....

p/s: aku kan err err eerr eeer errr tak de apa-apa lar selamat beradu opss tak boleh nak
beradu mimpi indah tanaman harus aku kutip noo.....

No comments:

Post a Comment