Monday 6 December 2010

♥ Nokia C3 ♥






Ehem ehem baru ajek beli Handphone nie
motif dah guna iPhone 4 sodap sodap sekali tukar ke Handphone nie
actually aku ada niat cewahhhhh bila dah kerja aku tak mo dah guna iPhone
takut kalau terkena air nak dapat dah ler susah so ingat nak beli SE C903 color pink
masa amek cermin mata cari color pink tak de so pasrah lar kononnya
boleh plak masa tengok terbekenan plak dengan color pink tengok harga urmm
fikir malas ar nak beli sekali dah malam dok story dengan mum terus bekenan
kata nak beli hehehhe mum just geleng kepala jek dengan perangai aku nie
huhuhuhu then masa pi tengok Ngangkung tanya gak harga urmm about RM520
fikir nanti balik lar beli karang leceh plak nak tengok wayang bawak plastik beg
malas nak mengangkut lagik popcorn air arghhh malas malas so habis tengok wayang
baru lor beli ajak sis dengan bebudak suruh tengok hehhehehe then sales girl tu
tunjuk lar sekali sis tanya color pe jek ada memang ada black, pink and gold
seyes color gold memang ler lawo habis tapi karang menyesal plak sebab hati nak pink
gold memang ler lawo tapi belakang putih err baek tak payah kotor karang
memandangkan handphone mum masuk sepital aku cadang suruh mum guna
handphone nie dulu nanti dah kuar sepital baru kasik aku balik tapi mum tak nak plak
urmmm tak pe nanti aku kumpul lagi cikit duit aku belikan lar untuk mum satu
then lepas belek belek sales girl tu kata ada color baru color purple memang lawo
belakang siap ada design cun habes siot then sis dah bekenan tapi dia tak bawa duit
hahhahahahha so letak ler deposit karang next saturday baru dia amek wawawawa
rupanya yang beli tak de memory card taw cett hampeh betol so kalau nak memory
card kena beli so aku tanya lar berapa kalau 4 GB just RM560 kalau 8 GB RM 580
so lagik untung amek 8 GB kan......urmmm just tambah RM60 untuk dapatkan 8 GB
okey tujuan aku beli handphone nie sebab aku nampak handphone nie bagus untuk
online memandangkan prepaid tenet aku tak de tempat nak letak tu yang aku beli
handphone nie memula pasang niat iPhone untuk letak prepaid tenet tapi memandangkan
aku dah lupa macam mana nak on kan tenet so aku amek keputusan baik tak payah
hehehehe suka patern handphone nie sweet ajek.....!!!
aku nak carik theme kiut kiut lor........

No comments:

Post a Comment