Thursday 9 December 2010

♥ Minyak Hitam Pekat ♥

Lain plak kalau update guna Google Chrome nape lar boleh jadik font besar
lepas tu bila dah publish lagik lar dah jadi carca marba urmmm apa kes
so aku lebih sesuai kalau update guna Mozilla walau kadang kala aku geram
coz Mozilla suka sangat not responding arghh lappy aku pon dah mula tunjuk
perangai buat masalah mencik taw taw taw
Tadi daddy pergi hantar muchuk pi serbis urmm macam bese tukar minyak hitam
boleh plak jadi disebabkan muchuk tak berjalan jauh maka minyak hitam jadi
pekat huh kenapa lar plak jadi macam gitu...???
tekak aku giler mengidam cehhh mengidam lar konon poyo saja lebih uhuk
nak makan cake macam birthday cake atek so lepas magrib pe lagik pergi lar
Lavendar mencari cake yang kecik * tak sure berapa KG * tak de yang tu cuma
RM 40 ++ nie terpaksa amek yang besar RM69 sapa nak makan banyak banyak tu
ha pe lagik ari-ari kena makan untuk habiskan boleh jadi muak untuk seminggu
okey lar ek seminggu dari berbulan bulan...
tengah hari tadi cechakir datang budak kenit kiut miut hehehhehe
so pe lagik pantang nampak nenek mesti tarik baju mentang mentang hari nie
pakai baju sama color orange takut nah orang nak amek dia dari nenek
elloo darling darling ku sayam Love is for Share bukannya kongker sorang sorang
err nak kata orang konon aku pon kekadang sama gak kongker sorang sorang
hehehe payaz pon tak lama tu datang urmmm gamat lar rumah payaz cukup tak suka
shahqir datang dekat mesti ditolak hahahha berapa kali tapi pandai plak bila suruh
sayang payaz akan peluk tapi kekadang peluk macam lepas geram boleh gituk...???
suka kalau bebudak berdua membebel or membebual berdua chomey guna bahasa
mereka aku pong tak paham apa yang dikata oleh mereka masa aku letak resit
pasal serbis payaz pon datang terus masuk dalam muchuk dengan muka tak bersalah
kekonon nak larik dari shahqir lar tu then daddy sengaja dengki letakkan shahqir
dekat dengan payaz hahah boleh plak payaz tolak shahqir alololo ciannya shahqir
then masa sebuk nak tengok fish payaz nak geget jari shahqir ayooo mentang mentang
shahqir kasi jari yang payaz taw nak geget cukup cukup lar geget asyik nak geget jek
tak pe lar ek sekarang nie korang boleh nak gegado tolak menolak nanti bila masing
masing dah pandai main...pandai bercakap korang kena friend taw tak boleh nak gado
gado tolak tolak nanti korang study sesama ehh tak mo notty-notty taw....
lepas payaz balik aku angkut shahqir masuk bilik bukak air cond bukak cartoon
cari pacifier amek selimut kasi shahqir duduk diam ajek tengok cartoon handy manny
memula sebelom dapat pacifier dengan selimut shahqir dok geget geget bantal buchuk
aku auwww nie pe kes gigi dah gatal nak tumbuh baru ker...????
so aku peluk ajek lar si kenit nie sambil layan mata giler mengantuk tup tup si kenit
dah lena atas tangan aku pulak ingat tak nak kasi shahqir sleep last last sleep
then adjust kasi baring betol betol karang sakit plak badan tido tak betol
aku baru hengat nak layan mata join sekali tido sekali kena kacau mama shahqir dah balik
kena pergi bukak pintu uwaaaa stress taw.....!!!
last last kak eta nak balik kebetulan abg han tak jadi nak tengok rumah so angkut
shahqir balik babam dengan didi dah nak balik dari school sabo je lar ek kome berdua
minggu depan kome dah cuti sekolah hehehhehehe asu dah bebasss yess bebasss yihhhaaa
aku lar angkut shahqir alololo ciannya tido syok syok kena kacau boleh plak nak lentok
kan kepala atas muka aku habis nampak jalan cikit jek pipi bertemu pipi dah ler pipi
shahqir kiut pipi asu yang tak kiut taw uwaaa stress hahahha gedik lebih poyo
masukkan dalam kereta terus bangun sambil buat muka blur blur sowie sayam
asu tak nak kacau sayam sleep tapi mama suruh angkat sayam masukkan dalam car
mama dah cukup time nak amek babam dengan didi sorry nanti ari sabtu sayam datang kay
kita tido sama-sama sayam tido tengah tengah hoccay...* burkk kang pepagi bangun nanes
nak mintak susu tak ke haru aku dah ler susah mau bangun silap ari bulan memang aku
tak sedar lar si kecik bangun ke melalak ke haishhh pe nak jadi kan * tapi masa pak tam
masuk sepital si ena jaga pak tam kat sepital memalam aku ingat okey lar jaga payaz
sekali setiap setengah jam nanes nanes dan nanes giler stress lar kejap apa pasal lar
nanes pe masalahnya kan dah syok syok tido nape nak nanes kira tak dapat tido
dengan lena lor sampai lar time sahur baru aku nak lelapkan mata mum dah kejut
suruh jaga kejap then tengah dapat tido kejap payaz dah bangun gedik gedik dengan
nenek siap nenek tanya lapar nak mamam...minum susu nak cute kan tapi aku respeck
lar mum jaga payaz walau berapa kali bangun dan nanes mum akan tersedar aku
dah separuh nanes baru tersedar walau pon tido tido ayam urmm nasib
esoknya aku demam selamat sudah so macam mana nak jaga anak kalau macam gini..???
aku ingat nak tukar phone ingat iphone nak simpan dalam kotak elok elok nak guna
C3 tapi cungkil punya cungkil haiyyaaa tara boleh bukak sebaliknya pin bengkok urmm
sampai nak bosan aku mengcungkil then baru perasan pulak simcard di potong kecik
mak aiiii macam mana nak guna untuk handphone lain kalau macam gini...???
seyes aku dah buntu tak taw nak wat macam mana so how nak guna handphone
handphone aku yang lain...???? then ingat nak guna lar prepaid internet sekali try
punya try di kata account aku block so memang kena register lar kan aku nie punya lar
bodoh lepas beli memang lar aku tak gunakan simpan atas printer baik punya so
bila nak guna jadi macam gini kelam kabut aku mencari kedai kedai jual prepaid
untuk register sekali semuanya tutup okey time dah kol 9 setengah so mana de kedai
masih bukak kan tengok lar nanti esok aku terjah Giant jap ker Jusco ker tak pon
pergi jek Digi centre kat Taman Molek nie senang tengok lar macam mana nanti
stress betol aku apa ke bangang lar pompuan yang jual prepaid tenet kata tak payah
register lar ini lar itu lar kesudahannya aku masukkan prepaid celcom UOX aku ke C3
urmm nak tak nak apa ley buat tak kan aku nak buang sim card UOX dah ler aku
sayam habis dengan sim card uox coz tarikh tamat tempoh uox ialah pada birthday aku
tapi tahun 2016 lar err time tu umo aku sudah pong 26 entah apa lar ek jadi time tu
hidup ker....dah kahwin ker....dah de anak ker....dah de cucu ker...* opss nie melampau lar
plak ada cucu huhuhuhu * aiseyyy mata kelat kelat lar plak yee jap lagik sleep ek
then sis membebel nak makan ayam penyet * aku panggil ayam penyek * so pergi lar
Johor Jaya then sampai jek ada siren aku hengat kedai terbakar then semua serbu
kat meja tepi taman permainan lepas order aku just makan ayam jek lagi pon lepas
Maghrib aku dah merengek rengek dengan mum lapo buruk tak hehehehhehe
so dah makan nasi tak kan nak sumbat lagik celah mana aku nak sumbat so just
kunyah kunyah lar ayam penyek then abis jek order cakap dengan sis jom kita
pergi kepochi apa pasal hehehehe then ada lelaki cina kata dorang gado lar kebetulan
daddy dah pergi alamak gado urmmm baik panggil daddy cepat cepat tak mo tengok
karang gado tumbuk tumbuk ke ada pisau ke apa ke bertindak ehh mencegah lebih baik
dari merawat ehhh pe yang aku mengarut nie ek tu ayat bese untuk sakit huhuhuhu
then tengok ooo apek ditenangkan oleh seorang pompuan okey lar ajak daddy duduk
nak makan cian sis kelaporan selepas balek kerja ehehehheheh
then lelaki cina beritahu dorang tu besh friend then gado sebab beer urmmmm
ada meja A dan B, Meja A kata beer Meja B tu kepunyaan dia then Meja B kata beer
Meja A dia yang punya arghhhh tak payah penin penin nak memahami lantak lar
dah mabuk apa apa jek boleh jadi betol tak...??? pastu ada mamat nepal bersih bersih
amek pingan mangkuk sebuk tanya kenapa ek apa pasal ek kat mamat 2 orang then
mamat nie macam tak kose nak amek tahu just kata tak de apa-apa lar entah lar hehehe
kepo gak ek nak tahu bese lar kata 1 Malaysia btol tak....
masa on the way balik aku story dengan sis pasal minyak hitam then aku kata lar
kan ari ari aku jalankan muchuk asal minyak hitam jadi macam gituk sis kutuk aku
mana tak nya kalau ari nie satu hari aku drive nanti sampai 3 hari aku tak drive
selumber jek aku balas nak save minyak lorr kan minyak naik rege so kena lar berjimat
cermat karang rugi plak hahhaha diam sis uhuhuhuhuhu......
balik jek lepas longgarkan perut aku merenggek lagik ajak mum pi dapo potong cake
hahahhaa mengegada betol lar aku nie then aku suruh mum bagi taw pak tam
birthday dia....tapi aku tulun potongkan lar hehhehe birthday yang dah lepas sebab pak tam
kena pergi MAHA...mum kata tak pe nanti bila free time duduk berkumpul pergi makan
nanti belikan pak tam cake kecik meow~
huh mata aku dah kelat tahap rabak dah nie tandanya nak sleep mana tak nya lepas shahqir
balik aku bantai kaw kaw tido syok jek tapi tak sempat nak mimpi prince charming lar
kononnya dah kena kejut huwaaa so nie nak balas dendam mau sleep hahhaha
ehhh jap jap before tu aku nak bagi taw ke-apa-ek.....gini aku merayap pi blogger
orang then nampak iklan bukan nuffnang taw tapi Ads: Advertlets.com bukannya
aku nak tambah iklan or nka tanya iklan tu apa ke benda sebab aku taw sama jek
macam nuffnang cukup jek nuffnang dengan aku tak perlu nak cari lain yang jadi
masalah ehhh bukan masalah tapi macam malu malu gitu boleh plak iklan pasal
honda Jazz arghhhh my darling auwwww err nuffnang plsss kuarkan iklan pasal
honda Jazz boleh tak huhuhu saja jek tak pernah puas tengok walau sudah ada
depan mata walau sis banyak kali tegur alasan aku ala sama macam orang lelaki
* sowie yee kaum lelaki jangan marah shaye yee sebab nanti kaum lelaki tu jugak
yang akan melindungi shaye ehhh memang pon bapak dengan abang2 aku kan lelaki
huhuhu * nie contoh depan mata aku lar kerja abang abang aku kan dah terikut ikut
macam kaum lelaki walau dah ada awek/tunang/isteri tetap memandang pompuan
lain sebab majoriti memang akan macam gitu bukan nak aib kan abang abang aku
tapi aku tengok kat forum lar walau dah kahwin depa tetap pandang pompuan lain
abang abang aku suka bergurau gurau dengan minik minik dorang macam gitu
sampai si kecik kecik payaz dengan shahqir pon dah pandai motek ellooo kome
tu bebudak hoccay belom besar baby lagik tak boleh motek motek....
aku lak walau muchuk depan mata aku still cari jugak yang lain maksudnya
bukannya macam kes kaum lelaki tu.....Muchuk=darling=kereta walau dah de depan
mata aku tetap gak perhatikan yang lain saja nak tengok kata penggunaan yang sama
dari jenis yang sama so tak salah pe nak gak tengok depa upgrate apa jek untuk kasi
cung boleh lar berkata uwaaaa beshhhh nya tapi kejap jek just suka tengok ajek
ermmmm merepek jek mintak nuffnang iklankan honda jazz huhuhuhu....
aku dah rabak giler mata gantukk sangat sangat....Nite All Sweet Dream...... ♥♥♥

No comments:

Post a Comment