Friday 10 December 2010

♥ Berjaya Jugak ♥

Alhamdulilah berjaya jugak wink wink
tengah hari tadi payaz datang, ibu payaz pergi ganti orang kerja then aku
terdesar bunyi handphone datang dari number celcom malas nak jawab sebab
tak de sapa tahu number aku kecuali aritu masa daddy pergi MAHA daddy gunakan
number celcom aku senang nak mengayut dengan mum wink wink
then tak taw lar sapa yang kol gasak lar ek tak amek port lagipon just one misscall
pastu aku dengar suara budak kecik tapi otak aku mamai dan tak dapat nak proses
siapa punya suara lar then mum suruh payaz kejut aku hehehhehe payaz naik katil
then cium aku macam bese lar bila kita tido di kenit nie sebuk nak cium lar nak sayang
lar pastu bila aku bukak mata payaz smile tengok aku urmmm
sebuk tepuk tepuk bantal suruh aku tukar position tido chomey taw seharian bermain
bergurau dengan atok nenek suka bulik tanya nak cat tak hehehe chomey
then aku dah settle sental si muchuk nasib baik tak de calar balar akibat dilanggar
oleh daddy semalam kalau tak sure melalak aku kejap uwaaaaaa
urmm lepas magrib baru pergi Giant settlekan prepaid tenet al kesah kena setting
nasib baik mamat cina braces tulun settle kan untuk aku senang lar jugak
dan aku dah pakai weee sweet ajek pergi memana aku boleh update meow
suke suke yippyyy........
urmm psst aku nak exchange YM aku lar malas aku nak online asyik nampak " kutu kutu "
online malas lar aku nak tengok ID YM mereka so aku buat kesimpulan aku nak
exchange YM aku la nie aku tengah fikir nak gunakan apa nick name maknanya aku
kena create e-mail yahoo baru lar any idea apa nick name yang besh besh.....???
aku pon dah malas nak tengok ID mereka biar lar aku buat yang baru mencari
ketenangan harus kena fikir berkali-kali tapi skype still sama jugak tak de sapa
" kutu kutu " add maka aku bahagia......bergombira......tapi yang leceh nak suruh
sedare sedare add YM baru tak pe nanti aku adjust simple ajek.....* wink wink *
urmm kat Jusco tempat Digi Centre ada jual tak tenet prepaid...?? sis nya hilang lor
mana ntah dia letak habis selongkar tapi tidak jugak jumpa urmmm
misalan kata tak de terpaksa lar cabut pergi Giant sebab tadi aku perasan ada 3 keping
lagik hope esok ada lar jugak macam gini tak boleh lar nak ikut mum tengok nenek
aiseyyyy terpaksa lar plak penin plak macam mana ek tak pe esok karang bincang
tapi takut balik lambat sian plak sis tak per lar aku berkorban uhuk.....
aku dah lepaskan gian minum cool blog....chocolate blog without tea and pearl
3 cool blog tengah hari lepas ibu payaz kerja balik belikan entah apa angin pon tak sure
payaz tak nak smooth sebaliknya nak chocolate blog gak share berdua hahahhahaha
then masa pergi Giant aku beli 2 cool blog meow~ lama plak tak tengok Hagemaru
akhirnya tengok jugak ye lor sebab asyik dengar MJ12 jek asyik kena bising jek
ehhhhh jap nak amek tanaman lor abeskan membebel kat sini lar.......


p/s: New ID YM dah settle yippy * smile lebar *

No comments:

Post a Comment