Saturday 18 December 2010

♥ Teletubbies ♥




Nie cerita dolu dolu kala masa aku masih lagik belom mengerti sangat tentang
kehidupan masa tu about 10 tahun yang lalu err permulaan dimana masa tu babam
pon cuma baru 3 or 4 tahun gituk tapi duduk kat Kuantan lepas tu Terengganu
masa tu bermula semua mana pergi Teletubbies mana pergi Teletubbies kira dah
fanatik lar masa tu keadaan tak de lar sesenang sekarang * Alhamdulilah sekarang dah
senang * so just beli stiker ajek tak ley nak wat collection sob sob sob
then masa tu nenek strong lagik nenek kasi bape dollar tak hengat then babam
dapat beli set pinggan Teletubbies * Kalau tak silap aku masih ada lagik sekarang nie
pinggan mangkuk Teletubbies * selalunya balik dari sekolah tido dulu petang karang
bangun lepas tu tengok Teletubbies so sejak menjak famous Teletubbies nie
bermacam-macam story keluar kononnya patung Teletubbies bangun tak kala malam
then kononnya tulun lap cermin kat kilang sampai lar keluar kenyataan kekononnya
yang watak Dipsy tu mati sebab sesak napas kerana masa nak bukak maskot zip
tersangkut lalu lambat sangat maka tak de napas tu yang punca kematian mula lar
keluar story maskot Dipsy berhantu lar ini lar itu lar macam macam lar keluar
katanya urmmm aku pon tak sure pasal benda nie semua story lama semua tu
dedulu masa babam baya payaz, shahqir duduk diam diam ajek kak eta bukak cartoon
then dari pagi sampai ke petang diam ajek tengok senang ajek nak jaga
ingat lagik aku masa time PJ * Pendidikan Jasmani * masa tu ada budak pompuan
nie sakit then cikgu Hisham sebuk suruh budak pompuan nie balik katanya beshh apa
balik boleh tengok cartoon * dalam pale otak cehhhh hantu cartoon mamat nie *
err nak potong story jap masa time rehat member aku sebuk nak tuang air ke cawan aku
err nie story time bebudak taw darjah 4 or 5 or 6 lupa ingatan jap pas tu aku tak
perasaan cikgu Hisham nie nasib baik air tak tumpah ke baju dia kalau tak sure jadi isu
nie semua angkara si biga lar pi bukak lama giler siot tak tengok lagipon sekarang nie
sure Teletubbies dah terkubur tak famous macam dulu-dulu kan ummm kak mai kata
actually bahasa Teletubbies nie tak bagus untuk bebudak sebab bahasa yang digunakan
pelat pastu macam tak beshhh pelet lebih tapi untuk kekanak ribena seperti aku boleh
untuk tengok hehehhehehe.....Aku tak sure lar sama ada hari nie hari apa coz tengok
syok syok makan Mee Ketiaw tom yam tetiba tergeget cili padi hamekkkkkk
sakit giler telinga aku tak taw kenapa macam perit gituk dah ler lidah aku tak taw
lar nak kata apa habis aku kunya ice semata mata nak hilangkan pedas arghhhhh
sekarang nie tengah menahan rasa coz perut dah mula meragam urmmm nampaknya
perut nie masih tak boleh nak accept pedas lagik lor mencik mencik......
pssssttt aku tengah menghasut kak mai beli ho W995 colour pink wink wink
kak mai nak beli handphone lepas tu kata nak beli sony tu yang aku tengah
menghasut hehehhehehe tapi sempat gak kak eta suruh aku check handphone
dia sebab bila mum call ajek tak boleh godeh punya godeh aku usik mum kata
nak bukak kedai Handphone lar err okey tak ek huhuhuhu....
budak kenit ari nie tetap maintain gado dengan kembar tolak menolak jelez 24 jam
bila pegang kembar mata mula jeling jeling then ari nie saja jek kasi aku chium
pipi lelama saja jek taw selalu nak cium lelama dia tak kasi tapi ari nie punya lar
gedik kasi cium lelama urmmm kecik kecik dah pandai jelez jelez pelik pelik

p/s: Rancangan berjaya lepas kenduri harus berangkat entah kol bape sampai tapi kak mai
kata maybe dalam kol 4 pagi errr urmmm apa-apa ajek lar........

No comments:

Post a Comment