Thursday 9 December 2010

♥ Wahhh Rajinnya Pihak Sebis ♥

Tengah syok sok aku melantak membuta tup tup dapat SMS
Sutera Auto-H****, your car J** 2*** is due for next service at 5000 K,
On##. Pls call 07-3****** for appoitment.adnlsflnflsfls,
bla bla * kot coz dapat sekerat jek * err apa pasal tempat sebis nie
dah tukar number phone ker err okey lar call buat appoiment
karang kol 10 pagi pi serbis uwaa baru bapak aku bising bising suruh call
buat appoitment urmm aku kata ye lar ini lar itu lar * banyak alasan *
urmm baru bape ari bulan nanti lar pi serbis tapi disebabkan dah di remind
untuk serbis aku call jek lar senang selama nie aku mintak tulung Azam
settle kan tapi ari nie nak tak nak kena lor buat sendiri huhuhu
boleh plak aku kata pusat serbis dah tukar number hehhehehhe
then mum kata nak pi Jusco opss lupa Jusco J-Card Day
uwaa orang kaw kaw ramai parking tarakk ada urmmmm
apa nak buat paling stress bila parking taraak ada mencik mencik
ehhhh aku dah hengatkan daddy suruh dorang tukar baterry coz aritu dorang kasi
yang second nie kira yang baru lor cett hampeh .....!!!
then payaz ada kat rumah mak bapak payaz pi datem hehe habis payaz jelez
payaz ikut lor pi jusco dengan atok nenek taw ler 2 weeks tak jumpa atok jalan
asyik cari atok dukung ajek chomey geram ajek aku dengan pak cik cinonet taw
kerja dia asyik nak geget aku ajek pantang kalau aku tutup mulut dia bila sangap
dia geget aku arghhhh geget balik karang baru taw...!!!
penat lor tapi syok gak ek shopping time J-Card semuanya 20%, 50%, 70%
bila nak wat 99% hehehhehehe barang dapo kaw-kaw gak diskaun
aku bodek mum beli tarmous air untuk ais bukan air panas taw untuk cool
hurmm then benda alah tu ( aku dah lupa lar nama asyik lupa ajek )
ada diskaun 20% arghhhhh stress jap....dapat beli house pon gerek gak dah ler
harga RM220 kalau lepas di diskaun urmmm fikir dan kira lar sendiri
aku stress lor masa gi KL aku beriya iya nak beli slyvanian * baru hengat *
kat KLCC banyak tapi ending tak dapat beli arghhh bila mau pergi KL lagik
aku nak beli slyvanian lagik kat Jusco dah tak banyak semuanya dah habis
ada cukup ada tidak sedih taw......urmm aku dah gam letak kat muchuk
chomey jek dengan beskal mereka lama giler aku simpan habis nak wat macam mana
cari silikon tembak * yang orang suka guna buat hantaran * tu tak de pi kedai
cari depa kata silikon tu ada tembak tu tak de mencik taw so masa pi Jusco
aku pi lar cari urmm cari punya cari aku tak jumpa last last stress aku beli super
glue apa ntah nama aku lupa kaw hoccay sekejap ajek dah lekat suka nya
tapi glue tak ley kena jari or tangan susah nak hilang urmmm
beli 2 paket senang heheheh now dah settle and dah masukkan dalam muchuk
nanti lar aku amek gambar upload kat sini

p/s: aku sekarang nie guna lappy sis so macam tak berapa nak syok wat BW
and jap agi aku kena clearkan data data hehehe karang kantoi sebab sis belom
taw URL aku yang baru.....
update pon macam apa story pon dah macam tepung yang tak menjadi untuk buat
jemput jemput huhuhu.....~

p/s: aku dah edit giler beso font buat penuh page ajek menyampah....!!!

No comments:

Post a Comment