Tuesday 14 December 2010

♥ Pi Pi Pi ♥

Ehem tak sangka si payaz nie pandai gak menghalau si shahqir
jelez pon lebih sangat kalau dukung shahqir dukung payaz sekali tak boleh
mengamuk nak nanes pastu nak turunkan badan urmmmm
kalau shahqir pegang tolak tak kasi pegang badan dia siap kata pi pi pi
pastu tangan style menghalau aiyakkk mana belajar buat semua benda nie sayang
tak mo lar macam gitu kan kena share share tak boleh kay sayang
then bila shahqir dengan sesiapa mata payaz bukan main pandai menjeling
tapi bila dengan payaz si shahqir plak sama macam gitu urmmm apa daaa
selama nie payaz kalau datang hanya perhatian dengan dia seorang kalau shahqir ada
perhatian kena bahagi dengan shahqir kononnya tak puas hati lar tu mengegada
betol geget karang baru taw hehehe * next time tak boleh sama umo dan sama pregnant
kena jarak jarak supaya tak berlaku macam gini * so baru setahun lebih dah pandai
cemburu dan pandai tak mo perhatian dibahagi bahagi gedik ehhhhh
then tadi petang masa payaz main cak cak dengan biga jatuh tersembam muka dah ler
simen tu kasar abis bergaris muka si kecik melalak lalak seyyy macam apa urmm
macam mana boleh jatuh pon tak tahu maybe tersandong kot kaki tu yang jatuh
then masa lepas magrib dapat call mama kata nenek asyik buang buang air besar
dari pagi memula cikit then kol 5 lebih gitu makin banyak aduhhhh risau nya hati
then mama kata tunggu kol 7 setengah tengok macam mana sapa tak susah hati
tengok nenek macam gitu mama takut nak hantar sepital takut dorang buat nenek
jadi experiment seksa nenek nanti tapi itu lar tak tahu kenapa nenek jadi macam gitu
call doktor dorang takut semua suruh prefer sepital dengan mengenangkan usia
nenek macam gitu entah lar seksa tengok nenek macam gini bila nak sembuh pon
aku tak pasti apa dosa nenek sampai seksa macam gitu tulun sama-sama doakan
agar nenek kembali sehat macam dulu ):
sapa giler main game CityVille...??? seyes aku dah giler main game tu sekarang nie
sudah level 13 laju jugak aku main tapi beshhh santai jek heheheheh
tapi masih banyak aku belom paham main game tu maybe dalam masa seminggu dua
aku paham kot.......maybe lar tu pon kalau 24 jam explore tapi malas gak nak explore
sapa nak follow aku dekat twitter boleh ler beritahu kesian twitter aku kesepian
dah ler tak de friend yang ada twitter buat pon pasal kazen ajak uwaaaa
dah tak aktif pong sapa-sapa rasa nak add sila tinggalkan url kat cbox aku ehhhh thx
Jommm teman aku malam nie layan movie korea, San Doo, Lets go to school
( My Beloved ) syok gak movie nie lama dahhh aku mencari tapi tak jumpa sekali
jumpa apa lagik kebas lor beli.......

No comments:

Post a Comment