Tuesday 28 December 2010

♥ Lawo kan kan kan ♥




Lawa kan tapi tak selawa macam iPhone kan kan kan
err aku baru balek kol 10:40 malam ( 27.12.2010 ) penat rabak okay
kol 5 petang berangkat dari KL sampai JB kol 10:40 malam masuk ajek Johor
jammed kaw-kaw punya jammed tired tired tired nanti nanti aku update
plus aku BW kat blog korang and follow balik ekk penat rabak dah nie aku online
pon pasal nak dengar MJ12 dengan nak harvest tanaman tu yang terjah kejap
kat sini penat giler dah plus aku tengah sakit nie selsema makin rabak plus batuk
menjelma entah lar dah makan ubat pon belom baik lagik saluran tekak nie macam ada
benda tersekat ajek semuanya tak selesa lagik lar hidung nie kalau lar boleh cabut
letak tepi kejap bila dah baik pasang balik bahagia rasanya...
apa-apa pon selamat tidur semua aku dah lepak rabak nie penat masih tak hilang
hilang lagik dah lar penat sakit plak tu arghhh sabo aje lar.....

No comments:

Post a Comment