Saturday 18 December 2010

♥ Watch Again HKLBR ♥





Watch again HKLBR kali ke-2 uhuk uhuk permintaan dari babam so aku dengan babam
sis dengan biga tengok AMD * geli plak nak type nama movie uhuk * memang
full kalau nak yang 7:30 malam memang makin dekat kira full siot semua
macam-macam jenis tapi kan aku memang tabik giler dengan bebudak baya Umairah
coz tengok tanpa rasa takut walau ada iklan movie hantu yang akan datang tak de pon
sorang yang melalak lalak menanes ketakutan power siot bebudak kenit semua
dapat pon kat G belah kiri urmmm boleh lar tak dapat tengah tak pe lar dari yang lagik
satu kebawah kena dongak leceh so walau dah tengok aku tetap maintain ketawa kaw
kaw just beli air jek memang malas nak makan popcorn babam lar air dengan jagung
bayangkan aku sedap ajek sedot air tanpa fikir pastu kejap lagik nak #weewee#
hamek duduk belah tepi aircond pon ley tahan sejuk giler babeng gak
so sepanjang jalan cerita aku menahan nak nak #weewee# babam kata sempoi beshh
keluar ajek terus mencari toilet giler sampai krem ari ari aku menahan #weewee#
lepas settle menyettle dah call sis jumpa kat toilet semua usha lor tanya beshhh
ke tak movie yang dorang tengok so sis kata urmmm boleh lar cuma part ending jek
sedih fuhhh selamat tak pergi join tengok sebab aku tengok trailer macam boring
sis kata banyak giler lelaki yang tengok movie AMD and banyak seat kosong
cuma baris atas ajek penuh huhuhuhu HKLBR full giler siap ada berkejar kejar
anak larik keliling wayang huhuhu sabo aje lar urmmm aku dah adjust screen protector
nasib baik cuma calar luar ajek tak sampai dalam fuhhhhh siap tukar gak protector
kat bahagian belakang dulu cuma sekerat ajek tak terkena lens sekarang nie keliling lense
untuk keselamatan yipppyyyy yihhhhaaaa dah cung balik iPhone aku sesambil tu
cari gak case elmo tapi tak de plak err jap gi aku nak show off case yang lelawa
so jangan marah naaa......sempat gak aku cari beg yang kecik untuk letak iPhone
time kenduri nanti so if aku pakai baju kurung idak ler penin mana nak letak iPhone...
gambar baby duck tu kan pak tam balik dari Senibong so belikan untuk payaz
urmmm payaz kena selsema so badan dah start dedah mula gedik gedik dengan baba dia
tak boleh nak renggang plus takut baba dia dukung shahqir notty sungguh...
so pasan tak yang terasing dari 3 ekor tu sebenarnya baby duck sakit kaki cacat
aku tak sure kenapa pak tam tetap beli tapi kiut ar diam ajek payaz tengok time tu
shahqir sleep so tak dapat nak tengok baby duck huhuhu bek takut kalau kucin
makan baby duck sebab tak de sangkar urmmm aritu dah beli bird haishhh dah macam
zoo lar plak huhuhu.......

p/s: Aku dah jumpa lagik sorang beshh friend Alhamdulilah shuke shuke.....

No comments:

Post a Comment