Tuesday 7 December 2010

♥ Salam Ma'al Hijrah ♥


Ehem ehem......Salam Ma'al Hijrah 1432 H
Tahun Baru Islam semoga azam tahun baru hijrah dapat tercapai
aloo hengat tahun baru lagik satu jek ke pasang azam tahun baru Islam pon bagus pe
tanamkan azam banyak sebenarnya azam aku hahahha karang muak plak baca
okey apa apa pon Selamat Datang 1432 H dan Selamat Tinggal 1431 H
psstt aku nak pi toilet nie babam tido dengan aku bila aku kata nak pi toilet dia tak kasi
ye lor baru lepas dengar MJ12 so takut takut lor dah tak boleh nak tahan dah nie
aduhhhhh macam mana lor aku nak pi toilet aku pong ada takut takut miahahhahaha
arghhh cannot tahan lagik aduhaiiiiiiii
pssst lagik bape ari dah nak masuk tahun baru kan cepat ajek masa berlalu dan
tahun paling buruk aku rasa masa tahun lepas menghadapi mahluk mahluk kepochi
bosan seyy okey aku dah malas nak story pasal hal nie karang luka di hati berdarah lagi
urmm maybe 25 nie abg han dah pindah urmm lama dah rumah terbengkalai
nak ikutkan bulan lepas lar kononnya nak pindah tapi semua tak de pi MAHA 2010
then karang kalau buat jugak tak sedap right nie yang buat bulan nie semua
berkumpul reramai arghhh beshh nya suke suke....
psst haaha lagikkk korang bayangkan Fahrin Ahmad memakai baju melayu colour pink or
black or aqua or orange then dengan songkok dia then dia smile arghhhh seyes cair
jap tapikan tak mo lar Fahrin Ahmad just nak klon Fahrin Ahmad ley ak...??
karang kalau amek Fahrin Ahmad banyak peminat kita nie tak dipandang olehnya
psst Fahrin Ahmad cina masuk Islam wowowowoow ting tong sudah miahahahha
abes aku kena kutuk apa yang aku type nie hehehhehehhehe
urmmm ternyata tajuk entry dengan isinya agak bercanggah kan tapi apa-apa pong lar
Salam Ma'al Hijrah 1432 H moga tahun nie lebih baik dari tahun tahun lepas Ameen.....

No comments:

Post a Comment