Thursday 30 December 2010

♥ Istihar cuti ♥

Err by the way betoi kah kononnya Jumaat nie cuti...???
kalau cuti beshh lar jugak walau aku belom kerja lagik
PM beri sebab kejayaan bola entah betol ke tidak aku tak sure plak
ermm tadi tengok bola masa Malaysia gol sorak menjerit hahha macam gitu
gaya orang tengok bola bila gol erk harap-harap bakal Incik Hubby idak ler
kaki tengok bola sangat or terlebih fanatik kang ada hari hari asal bukak tv ajek
bola..bola...bola...dan bola eii tak suka tak shuka...bosan ler 24 hours bola bola dan
bola tapi kan tak perlu lar nak gado gado and kita kan negeri paling aman tak
perlu kay nak mengutuk mengata bermacam macam kalau anda buat begitu
mana pergi maruah dan harga diri anda sebab aku sendiri tak paham perlu ker
nak saling buruk memburukkan negeri mengata macam macam buat bukan bukan
maaf lar ye yang mana terasa bukan apa tak guna gado gado nak kutuk demi
kepuasan diri sendiri kalau nanti hidup akan merana fikir kan lar kalau nak kata
negeri Malaysia nie mencurik lar ini lar itu lar fikir lar kamu datang Malaysia cari
rezeki dan ada sesetengahnya datang mencuri sini mencuri sana pecah masuk sini
pecah masuk sana fikir kan lar kamu mengata macam macam fikirkan lar dan aku
bukannya nak buat kontroversi or ibarat mencurah minyak ke dalam api yang marak
okey lupakan semua itu mari kita mulakan hidup baru tahun baru akan menjelma
psstt apa azam korang semua di tahun baru nie...??
aku malas dah nak buat azam coz tidak akan tercapai punya lar perghhh tinggi gak
stressnya aku dok charge sekali check tak charge sebab wayar tak masuk habis
arghhh stress stress dah ler pagi nak kena bangun coz nak bikin i/c ye lor
gambar kat i/c sekarang nie gambar muka kekanak lagik so la nie kan dah muka
matang kuikuikui poyos giler kan dah nak kena menunggu bosan bosan bosan
errr aku macam tak de idea plak nak membebel nape ek dah sedap tinggalkan
blog so macam malas dah nak update gedik gedik urmmm
err by the way perlawanan bola memang dah habis ker ek....??? any idea....!!
sedap plak makan M&M tapi air plak tak de macam tercekik lar plak nak pergi dapo
non hadoo malas.....!!!

No comments:

Post a Comment