Thursday 16 December 2010

♥ Tiru Meniru ♥






Sapa pernah buat masa time exam waktu sekolah dulu...??
hah baik cepat mengaku cepat cepat.....aku pernah jugak buat banyak kali jugak
waaaa jangan buat lor tak elok untuk kesihatan hehehhehehehe
kitaorang kalau time exam pandai amek tempat duduk belakang sekali hehehhhe
sebab tahu kalau kat depan tak akan dapat change punya lar....
kitaorang gunakan code A=1 B=2 C=3 D=4 so kalau orang tanya pepandai cover line
lor tulun member walau pon hentam bagai entah betol entah salah
ada bermacam mana cara salah satu ialah macam code itu tapi awas ye sila jangan
gunakan tak bagus hoccay jangan buat jangan tiru macam aku nie
ingat lagik masa time SPM * dedulu kan aku rasa SPM nie exam besar giler susah giler *
kertas 2 sejarah masa tu yang penjaga tu blah entah gi mana pon aku tak tahu lepas tu
boleh plak pakat pakat dengan bebudak semua membebel kata apa soklan macam gini
susah nya apaa daa semua nya larik dari jangkaan seyes memang agak payah ada gak
yang siul siul mintak jawapan hehhehehehehe apatah lagi pergi toilet ada yang jaga
akan ikori siot sampai masuk toilet tapi kalau penjaga lelaki join masuk errr seyes
errr errr sendiri fikir lar sebab aku pernah pergi toilet tapi last last terkejut orang tu
tengok aku terkejut aku pon terkejut gak haisshhhhhhhh then pasal handphone memang
aku tak pernah kasi kat penjaga leceh lepas exam nak kena mintak mintak leceh
lagipon handphone i tak kiut taw pakai LG KG 800 pink kiut miut ajek bagi i tapi
orang lain tak kiut pon hehehehehe.....masa exam aku memang silent then letak kat poket
abes exam amek beg terus call mum boleh plak yang penjaga lelaki tergamam tengok
muka aku pastu sengaja jeling jeling hahhaa hamek suka ati lor bukannya i keluarkan
and i tak pergi toilet hoccay lagik LG mana boleh save note bebanyak so tak de nya
nak tiru hah lagik satu MP3 Player pon boleh jadik function gak heheheh dulu cikgu
Rashid ajar aku kalau agak-agak nak tiru gak gunakan MP3 Player untuk masukkan
note-note endingnya memang tak dapat jet sebab aku memang tak buat plus tak
tahu nak buat macam mana malas lar nak buat nak mencari cari lagik leceh lor
sebab friend cikgu rashid ada buat tu yang dia ajar aku gak opsssss pluss jangan buat
yer tak elok untuk masa depan anda yang ini biar lar saya seorang sahaja yang buat
wink wink tapi rindu gak nak hadapi peperiksaan lama dah meninggalkan walau aku
rasa exam nie macam arghhh stress boleh tak kalau dalam study tak de exam...????
pssst story nie dah berapa abad azam yang lalu entah kenapa rajin plak nak wat entry
pasal isu nie saja jek hehehe.......Jomm tengok Raja Lawak yang entah ke berapa ntah....

No comments:

Post a Comment