Saturday 11 December 2010

♥ HKLBR ♥


Sangat sangat sangat beshhhhh lawak tak dapat duduk diam-diam
hahaha boleh gitu lawak sampai tak boleh nak duduk diam-diam
beshhhh not bad lawak ajek lawak sempoi so kalau de sapa sapa rasa nak tengok sila
pergi tengok sangat menarik penat ketawa sampai rasa dah kepenatan nak ketawa
not bad jugak seronok hahaha sowie ye bambam kami sudah pergi tengok dulu
rasa macam tak sabo nak tunggu kome datang maka kami pon pergi jugak tengok
angkut si bibik dengan ika memandangkan yang lelain masuk singapore maka kami
pon melaburkan sayap pergi tengok wayang miahahahhaha
memati ingat wayang kol 5:15 petang dah full cuak gak aiseyyy macam mana nie next
kol 7:15 malam karang cian plak ika kena marah ye lor dorang dah balik kami belom
balik huhuhu sekali check betol-betol cerita lain daa yang full fuhhhh nasib baik
tapi full gak wayang sebab dapat kat bahagian M nasib baik orang yang duduk sebelah
aku tak buat apa-apa kalau tak harus aku sound hahahha ye lor yang duduk couple
tapi macam tak couple al maklum yang gegirl tu cukup tak cukup kain hahhaa
* amboi mengumpat ehhhhh tak baik taw gasak lar nak pakai kain cukup ke idak *
tu semua aku tak kesah sangat lar terpulang lor kat dia nasib baik awek tu ketawa
kaw-kaw gak tak de nya ketawa sopang sopang and awek tu ketawa pon tak over
macam dulu aku tengok senario beach boy mak aiiii orang sebelah ketawa arghhhh
seksa aku mencik mencik tapi not bad lar jalan cerita sempoi lawak tak de touching
touching lawak tak sempat nak tarik napas ada lagik lawak sampai tekan tekan
perut dah macam tak de napas ketawa buyuk kan tapi apa nak buat kata dah lawak
aku just beli air ajek malas nak makan popcorn bukannya makan pong nanti tak de
feel plak mana nak tengok movie mana nak makan leceh lor baik tengok movie jek
tak payah nak makan makan senang urmm habis jek sis pon pergi amek handphone
dia yang tempah sabtu lepas then lepas dah settlekan semua pergi digi okey memang
aku geram lar digi centre Jusco Tebrau City dibuatnya customer macam tunggul
bila disoal jawab memang macam nak tak nak geram tak korang kalau kena macam gitu..??
kita ada lar tanya soklan baik-baik boleh tak endahnya kita eiiii memang hangin dah aku
pastu okey lar nak pilih number boleh plak ditinggalnya kita then bila dah nak amek
number tengok dorang dah blah pergi tempat lain stress tak korang...??? aku tunggu
punya tunggu tapi dorang tetap buat donno macam kami nie tak wujud eiii kalau mereka
terus buat macam gini alamatnya banyak lar pelanggan akan larik
then aku cakap dengan sis dah lar jomm blah dibuatnya kita nie macam tak wujud pergi
Giant ajek lar dorang pon walau macam mana ramah layan kita nie dibuatnya kita macam
tak wujud menyampah dah ler orang tak berapa ramai boleh plak buat macam gitu
menyampah seyyyy then masa pergi Haris pon sama gak sekuriti guard marah bibik
dengan ika bising kata makan tak boleh bawa masuk memang lar tak boleh jika makan itu
dipegang nie makanan tu popcorn masuk dalam plastik pon tak boleh ker...???
orang lain terutama kaum kerabat boleh plak dibenarkan masuk sentap tak korang
tempat Digi dengan Haris benda yang sama utamakan kaum kerabat walaupon mereka
datang lambat diutamakan mereka kita yang datang awal dibuat donno macam tak wujud
then kuar dari Jusco pergi Giant dalam perjalanan ada lar orang orang pandai drive
berlagak mentang mentang aku nie pegang lesen P asyik nak bulik jek jangan hengat
kami kaum pompuan boleh dibuli atas jalan raya podahhhhh aku geram aku angkat
tangan macam marah orang beratur dia syok syok potong menyampah dah ler jalan
jammed sabo je lar tak payah lar nak potong potong kasi lar aku way masuk nie tidak
jalan dah jammed kalau aku tak beri way alamatnya muchuk akan terluka haishhh
apa pasal lar mereka mereka nie suka sangat membuatkan aku geram ajek
nie semua bermula lar dari kereta peugot sesuka suki ajek masuk potong memotong
last last semua ikut tak nampak ke kereta depan rosak sabo beratur haishhhhh
sampai Giant kena tunggu mamat-mamat yang taw activekan pergi bedal urmm
tunggu menunggu masuk celcom arghhhh nampak blackberry yang cung tapi urmm
harga RM 2000 ++ orait nanti lar kumpul hahha bengkok seyyyy dah ler cung sabo
ajek lar bahu aku sakit lar aduhhh dapat urut sedap gak ek....
then lepas mamat mamat tu bedal so depa tulun lar adjust setting sempat gak aku tanya
mamat braces semalam tak de ker opsss terlebeh sudahh hahahahha merepek
sebab semalam dia yang adjustkan untuk aku settingkan segala datuk nenek bagus gak
atleast tidak ler aku seksa nak uruskan urmmmm tanya bukan apa sebab nak mengatal
tapi saja nak tahu ye lor semalam dia yang uruskan so senang lar nak tanya banyak
soklan then depa suggest kan supaya just top up RM10 ajek tak perlu bebanyak kalau
jarang online urmmm ye lor kalau tak bukak streamyx maybe aku guna kalau
pergi jejalan hurmm lagipon dengan handphone kaler pink dah kiut dah urmmm
balik terus pergi makan mee tom yam slurppp slurrpppp masam dan pedas syokkk
mum suruh balik awal-awal sebab esok kan hari minggu macam bese lor yang geng geng
notty ada karang apa-apa hal susah dah ler kami ber4 pompuan tak de lelaki
hasihhh leceh leceh leceh sempat gak order extra bawak balik pedas plus masam syokk
tapi tak tahan lar lepas tu perut pon sakit urmmm sapa-sapa kena selsema memang
syokk habis makan pedas seperti itu memang abg aku selalu praktik kalau rasa macam
nak demam ajek start pergi beli tom yam makan pedas plus masam esok mesti akan okey
praktik yang sangat bagus tapi aku kalau demam urmmm tak de nya semua itu tolak tepi
seriau plak story pasal demam cukup cukup lar aritu kena sampai rosak mood raya aku
menyampah bencik bencik apa nak buat ek boring lar plak esok mana tempat datem
beshh ek...??? urmmm ajak daddy dengan mum pergi danga bay mall pon orait jugak
mencari lappy baru pon cung gak nanti ar pepagi bangun story setuju or tidak ...
bebudak ari selasa baru datang urmmmm.........

No comments:

Post a Comment