Sunday 12 December 2010

♥ Indoor Activiti ♥





Pepagi lagik rumah dah riuh rendah dengan suara BANGUN NAK PERGI MANDI
tak arghhh kol bape dah nie mandi mana plak nie
pastu dengar nak pergi Tiram Indoor Water Park
baru semalam aku perasan pasal benda nie urmmm gerek gak ingat nanti bila
dah kumpul nak bukak story pasal isu nie sekali pak tam dah bersuara pastu bangun
tengok ehhh dah nak pergi ker dah kol 3 petang ke ehh ehhh ehhhh sekali aku tanya
sis dah nak pergi ker boleh plak dia kata nak pergi sarapan kat Old Town pastu tanya
nak ikut tak ahhhh malas lar baik aku sambung tido sementara nak tunggu dorang lepas
sarapan tapi tak tido sebaliknya aku main game kat iPhone then tengah syok syok
main game dorang dah balik payaz tinggal kat rumah baba ibu payaz balik rumah
dorang pergi amek baju then payaz dah bersuara gerammm taw aku dengan kenit
rasa macam nak chium chium pastu nak grip ahahahha kejam tak...???
nenek yam pong datang dengan anak dia berserta cucu cucu nya hurmmm baru nak
planning nak kuar rumah ada orang datang lar plak then mum kata tak per lah
suruh jek nenek yam ikut kitaorang pergi swin swin urmmmm orait terpulang
selalunya bila part mandi manda nie lar kan sesiapa rasa malas nak mandi terus
siap ajek karang terjun mandi sekali hahhahahha selalu lor buat macam gitu
jangan kata budak budak yang boleh jadi mak budak pon buat macam gitu hehe
pastu dah siap siap boleh plak dalam kereta si payaz sleep aduhaiiii potong stim
betol lar dah semangat nak swin boleh plak pi mandi apa daaaaaa
then mum suruh tido dulu kasi puas nanti tak de lar kat sana meregek ke aper
so sampai ajek terus cari pintu masuk urmmm hari minggu lain plak ehhhh harga tiket
ramai gak orang banyak budak budak lor kata tempat bebudak aku dah stanby tak perlu
nak tukar tukar baju ingat sampai ajek terus terjun sekali urmmmm tunggu kejap
payaz tido belom bangun maka bawak lar cucu nenek yam masuk dalam air
giler air sejuk hahaha aku tanya budak kecik boleh tahan tak air sejuk dia kata okey
apa lagik main ler simbah menyimbah hurmmm seronok plus sejuk hahahha
then dah kasi budak kecik * aku tak ingat lor nama dia sapa * tukar plak bawa lagik
sorang yang nie girl nama dia Maya * kesian taw budak kecik nie mak tak pedulik
bila orang tanya ayah mana nanti dia akan kata kerja mak plak dia kata mampus
perghhhhh tengok umo baru nak 2 tahun dah pandai cakap macam gitu mum bagi taw
kat nenek yam nanti bila mak budak dengar karang dia kata nenek yam yang ajar
lagik satu hal tapi cian budak kecik nie macam tak cukup zat taw susu tak mo minum
dulu minum tapi sampai ati mak budak nie berhentikan susu si maya dengan letak apa
ntah dah budak kecik nie tak mo minum susu lagik kejam seyyyy bila budak kecik nie
nak manja manja kejap lagik turun bagi taw nenek mak pukul sadis tak *
okey lor tak mo lagik story kesian seyyy ringan giler badan dia masuk dalam air
bayangkan mengigil macam apa mengeletar aku tengok terus rasa seram then aku
bilang sis jomm ar naik karang apa-apa jadi kat budak nie susah plak ada hati nak
main tapi air sejuk tak boleh nak tahan then hantar balik kat nenek pas tu
sis kejut payaz bangun hahahha kejut punya kejut bangun pastu buat muka blur
then rendamkan dalam air kejap tu melalak hahhaha terkejut plus tak de mood
aku syokkk jek main gelongsor memula main aku just nak try sis suruh urmmmmm
okey lar syokkkk bangetttttt sekali sis tarik dia ingat aku tengelam padahal air cuma
paras lutut ajek abis hidung masuk air senak gak hidung aku ade ke hidung senak...???
syokkkk sangat asyik main yang itu ajek bermacam macam try tapi idak ler
terlentang gilo ko apo kang tak pepasal apa entah jadi just main yang itu sampai lar
pinggang aku kena di tendang dalam air oleh sis masa lepas gelongsor aduhhhhh sakit
giler siooottttttt then payaz masuk balik dalam air takut memang takut kuat betol
dia pegang baju aku takutkan air sejuk hahahhaha then aku sambung main gak slide
tapi payaz sebuk panggil ajak main dengan dia memula memang tak berani lelama
kasi ajek kena kenakan air suka lar plak mengigil gigil si kecik chomey ajek taw
amek towel bungkus kejap pastu dah okey then saja letak kat bawah haiiii boleh plak
nak jalan tak kasi pegang nak lepas then payaz main splash splash air bila kena muka
dia kejap tunjuk kat atok nenek jadi hero konon tak takut air hahhaha kiut kasi main
slide bebudak payaz tak nak sebab baba dah ajar main slide orang besar suka budak
kenit boleh ketawa ketawa enjoy lar kononnya hahahhaha pastu dah tengok mengigil
macam apa terus kuar dari air tukar baju hidung dah merah dah start selsema
aku sambung kejap lepas tu kuar dari air terus bersih bersihkan badan urmmm
then carik makan okey pi kat Tiram makan boleh lar lambat pon lambat
balik ajek kebaboooommmm baring dah lepak ingat tak nak sleep boleh plak sleep
dengan lupa nak bukak contact lens perghhhh kawww tido pakai contact lens then
kol 7 lebih mum suruh payaz kejut aku si kenit nie memang riuh kalau kejut aku pergi
main keyboard lar ini ar itu ar then aku macam malas malasan nak bangun
baring punya baring perut nie rasa macam cucuk cucuk dah kenapa lar plak
sekali sampai sekarang kena sakit perut cirit birit arghhhhhhhh makan kuar makan kuar
tapi sekarang nie Alhamdulilah dah tak de lagik sampai aku gosok minyak yuu yee
sekali lepas tu lupa tangan still ada pergi gosok mata hahha hamek seriau plak
dah merapu carik rambut mum untuk gosok gosok masih sama jugak amek air bersihkan
nasib baik hilang lepas bangun baru rasa pinggang sakit urmmmmm sabo je lar....

No comments:

Post a Comment