Thursday 30 December 2010

♥ Mencari Kehidupan ♥

Carilah pasangan yang lebih menyintai diri kita dari kita yang
terlebih lebihan gedik gedik menyintai diri dia



Okey motif tetiba aku kata ayat begini biar pasangan kita menyintai
diri kita lebih dari kita menyintai diri dia sebabnya ialah kalau dah kita
yang beriya iya menyintai dia sanggup berkorban demi dia
sedangkan dia rilex ajek sambil berkata tak pe pompuan nie sanggup
berkorban apa ajek yang aku suruh see nampak sangat tak beshh kan
kalau dia yang lebih menyintai kita dia akan berkorban apa saja demi kita
okey kalau boleh idak ler mau korban jiwa raga atleast kalau dia usaha
sangat sangat nak memiliki cinta kita kan syokk idak ler nampak macam
kita sorang ajek terhegeh hegeh nakkan dia sedangkan dia langsung
tidak pandang urmm ada betol jugak kan apa-apa pon biarlah ianya
seimbang ada pro dan kontra kalau boleh biarlah masing masing
tahu apa itu cinta....
dulu aku pernah soksek suruh keluarga ajek carikan jodoh buat aku
entah lar ek bila bab hati dan perasaan macam malas plak nak layan
lantak lar biar pi lar ek malas plak nak layan emo rilex sudah baru 20
urmm kebanyakkan member member sekolah semuanya dah bernikah
beranak pinak sudah waa ingat lagik dedulu semua muka macam tak
matang last last semuanya dah beranak pinak uwaaa awainya
kiut miut lar plak tu ada yang dah nikah...dah bertunang ada yang sebuk
kerja ada yang bertungkus lumus study rindu plak masa sekolah dulu
ingat lagik member semua tanya bila turn ko plak aduhaiii lemahnya nak
jawab soklan begini ngeri lor bila bab bab kahwin di tanya disebut sebut
diseru seru sereeeemmm takut hoccay sebab ilmu rumah tangga belom
penuh dah ler aku rasa macam malas nak amek tahu sekali disuruh nya
kahwin adeyyyy nanti nanti lar ek bila aku kahwin nanti bikin gempak
cikit diam diam ajek karang lagik 4 hari dah nak majlis hah aku kasi
taw agak agak syol cikit bab terperanjat tengok aku dah nak kahwin
tak pong dediam dulu tak de sapa yang tahu opss yang nie tak ley lar
kang kecik plak hati member member err sabo ek fren karang dah tiba
seru aku habak maii kat hangpa semua yerr bukan pe sekarang nie rasa
macam bebudak lagik ar belom time lagik and belom matang lagik

p/s: bape lama lagik aku nak menunggu charge nie penat nak menanti
err malam nie masih dalam mood malas nak BW dengan follow
balik nanti lar ek doa2 kan ler masa nak tahun baru nie mood baru pon
menjelma la nie kepala otak aku celaru pluss tak dapat nak fikir dengan
akal logik lagik uhuk uhuk...

No comments:

Post a Comment