Tuesday 7 December 2010

♥ Ombak Ombak Cinta ♥




Nie bukannya ombak ombak cinta tapi terlopong ajek tak syok betol lar
air surut so tak dapat lar nak gedik gedik santai stress tak...??
tapi angin banyak syok sedap jek sepoi sepoi gituk wahhh bermadah plak
so bukan main ombak tapi main pasir si Upin Ipin bukan main suka lagik
berjalan suruh lepaskan tak kasi pegang tangan alo bebudak kome tu kecik lagik
mana boleh lepas buatnya pi tengah tengah laut macam mana lar asu kome nak
kejar aduhhaiii dah ler dengan pakai selipar selumber badak jek main lecak lecak
kebetulan air surut maka dorang tangkap anak ikan kerapu dijual sekor yang
baby bersamaan RM0.50 and ada tokey yang nak jaga urmmm memati aku dok fikir
depa tangkap kat laut tangkap dah besar and jual kat pasar huhuhu apa daaa
payaz bila pasir banyak siap nak tunduk lagik kuarkan pasir yang ada kat sandal
si shahqir plak boleh main sondol sondol pasir hahahhahaha langsung tak rasa geli
selumber jek nak larik main pasir miahahahahhaha then yang lelain nak main layang
layang kelako seyyy asal dah naik jek mesti akan jatuh balik naik jatuh naik jatuh
last last give up then terus pergi sikondeng orang tangkap baby fish hehhehehe
then nak pi batu layar dedulu pergi time pak tam wat photoshoot kahwin
syok jek mandi merendamkan badan huhuhu then nak pergi sekali hujan dah gerimis
so aku biga dengan mama ( mak bek ) pergi lar main pasir baru nak main ombak
sekali hujan lebat stress hoccay menyampah taw baru nak fefiling jadik fly fly taw
siap kata nanti nak amek photoshoot kat situ lar ini lar itu lar cettt then balik REM
sepanjang perjalanan payaz dah melalak lalak semua serba tak kena urmmm
sempat gak nampak Babi Hutan berkejar kejar di atas jalan nasib baik tak eksiden
kereta depan brek emergency siot urmmm so sampai umah REM payaz mandi
bersihkan badan hahahhaa nak jumpa pak din sekali balik awal so tak dapat jumpa
pak din hehehehehehe so masa perjalanan giler jalan jammed kaw kaw al kesah eksiden
lori, kereta....lori dah tutup jalan kereta wira memang depan belakang kemek
ambulance terpaksa jalan songsang sebab nak cepat urmmm tak taw ar macam mana
keadaan mangsa haishhh seram dah tengok eksiden eksiden nie so masa perjalanan
payaz dah nak tido dia tarik tangan aku suruh letak dekat dada dia then goles goles
jari jemari aku sampai lar tido aduhhhh habit terbaru lar sekarang nie haishhh
then bila dah tido dia grip tangan aku macam tak kasi aku alihkan tangan urmmm
si kenit nie memang taw geget karang baru taw.....!!!! tapi nasib baik lar shahqir tak nanes
walaupon panas kalau dulu tak boleh panas now Alhamdulilah dah okey coz dah besar
kan urmmmm then balik aku lepak lepak atas katil sis balik kerja ajak pi Carrefour
nak beli present untuk anak ju * kawan dia beranak nak pi tengok lar *
then dia ajak so penat tak penat ikutkan aje lar sekali tengok aikk ada roadblock
rupanya semua penjuru ada roadblock tak pasti kenapa ada banyak plak tu
traffic light masuk kanan ada....then kedai kereta kereta ada satu...kat tentera ada
satu then kat ponderosa ada satu tak sure apa sebab dorang adakan roadblock
bebanyak macam gitu tapi kan satu masalah aku nie lar bila ada roadblock
mesti aku rasa nak terkucil kekadang buat muka krem itu akan terjadi bila aku drive
tapi bila aku tak drive aku rilex jek hahhaha nak kata salah aku tengok lesen aku
masih hidup * ye lor percubaan 2 tahun * roadtax masih hidup....drive tak laju
tak langgar apa-apa yang kesalahan tapi tetap maintain buat muka sardin macam gitu
hehehhehe apa lar ek nak jadi karang tak pepasal kena tahan hurmm sabo je lar
nie pon still rasa penat tapi belom nak tido sebab tengah dengar MJ12 arghhh tired
baru nak buli bibik suruh urutkan kaki sakit taw kaki...badan pinggang nak guling
guling sambil peyok bantal uhuk.......GANTUK ++ PENAT....Sekian.....

No comments:

Post a Comment