Saturday 4 December 2010

♥ Muchuk Sudah Hensem (: ♥





See Muchuk sudah hensem berperingkat peringkat hehehhehehheehe
i tukar tinted my dear suruh buat macam gitu dia risau coz my old tinted
can see segala khazanah jenis kat dalam lagik lar stearing aku ada hello kitty
dia risau takut orang taw kereta pompuan tu yang dia suruh tukar tinted
kasi gelap cikit agar orang tak akan perasan kejap jek taw tukar Mr Teoh amek
hari isnin petang ehhh tengah hari then ari selasa petang dah hantar
and calar balar yang dari aritu aku membebel bising bising kata nak wax lar nak ini lar
nak itu nak buat hari raya tak buat buat coz sakit akhirnya sudah pon bersih dah
ensem dah cung waaa muchuk ada 2 jantina lar plak kuikuikui
and dah bersih berkilat hahahha silap aku aritu masa hujan main air hujan amek
kotor giler muchuk huhuhu nasib baik lor dah bersih tapi susunan roadtax, P, dan
segala jenis khazanah urmm susunan tak betol P jepung aku kat bawah roadtax dengan
stiker school babam biga dekat sebelah roadtax urmm tak per lar hah P kat atas
hehehe tak per lor tak kesah nanti bila road tax abis baru aku adjust balik coz bulan
3 2011 nie dah habis baru hengat nak habiskan time birthday aku tapi fikir balik
susah plak tak pe lor tak kesah janji rock....!!! hah bulan nie kena serbis plus exchange
batery masa batery aku kong aritu depa ganti batery dah digunakan cetttt tak pe
serbis kali nie aku akan tuntut....!!!!!
Sekarang nie just kalau ada extra baru tukar sepot rim tapikan daddy bising tak kasi
sebab sepot rim nie complete dah di try bagaimana bila bawa laju...bila diselekoh
urmmm pak tam kata nak tukar can tapi kena amek sepot rim yang sama size
mine punya sepot rim is 16 so kena amek 16 tak boleh lebih or kurang daddy plak
kata buatnya nanti tayar tak muat dalam sepot rim nanti depa akan paksa kekadang
boleh koyak alamak ada 2 hati dah sekarang nie baru nak tukar colour black
aiseyyy macam mana nie nak tukar tapi arghhhh tengok lor nanti urmmmm
yang ada dalam mind aku sekarang nie nak buat auto lock mean pijak brek
akan auto lock tapi aku baca sumber sumber mengatakan better buat bila
habis warranty coz nanti apa-apa jadi pihak Honda tak akan bertanggungjawab
urmmm apa-apa pon sekarang nie guna lar cara manual uhuk uhuk
aiseyyy urmmm apa-apa je lar ek sekarang nie tengah tunggu nak tukar plate
sekarang nie guna yang number timbul timbul sungguh tak syokk
aku suka kak eta nya number plate dari jauh nampak timbul tapi bila tengok
tak timbul sweet ajek lagi satu kalau timbul timbul nie haisseyyyyyyy
lelama akan menjadi colour kuning lar plak.....stress....!!!!!



Sis dapat gaji then belanja muahahahhahahahhahahha
dia nak makan KFC aku plak masa lepas magrib baru lepas makan
perut still full then just aku nak makan cake sahaja uhuk uhuk
saja jek nak show off gambar cake sis belanja miahahahhahah....!

No comments:

Post a Comment