Sunday 19 December 2010

♥ Sekali Lagi Cute Case ♥
























Mana saya boleh mencari case case seperti ini....??? aku amek gambar-gambar
case ini dekat sini urmm sweet taw macam gegirl punya kiut idaman aku
tapi kat mana aku boleh beli...??? tak nak beli online sebab nak menanti tu lambat
sangat aku tak suka penantian uhuk uhuk urmm kat mana boleh cari seyes
aku sudah jatuh chenta pada case ini err err urmm sweet sangat
sebab melindungi depan dan belakang plus bahagian depan ada corak corak
masalahnya web nie sepenuhnya diolah oleh chinese so how...???
tapi aku nak sangat cari case nie chomey dah lama aku impikan tapi aku
tak mo beli online sebab tak boleh nak belek belek sama ada ikut cita rasa aku ker tak
uwaaa plus harga-harganya RM50 ++ sehingga ker RM200 ++
err bangkrap kejap aku tapi seyes dah lama nak cari macam gini nanti aku pi KL
nak mencari lar mesti ada tempat untuk cari tapi aku tak tahu kat mana boleh cari
aiseyyy kena bayar pos kot another RM3 so kalau macam gitu err err how
tak pe lar kalau tak jumpa sangat aku beli online ajek lar tengok lar macam mana nanti...
chow dulu ar kepala nie macam tak tenang lar sejuk plus bosan plak pepagi nie...
errmmmm by the way sekarang trend bertunang menggunakan pelamin right tapi
kenapa masih ada kepo kepo kata membazir jek just letak 2 or 3 bijik bantal ajek
elloooo sekarang nie thrend hoccay aku pernah nampak pelamin tak de kerusi means
kena duduk plus lawa giler and mereka guna fresh flower sangat cantik err nak wat
ar macam gitu nanti wekk wekkk * maaf terlebey kepoyoan melanda *

No comments:

Post a Comment