Friday 17 December 2010

♥ Mencari Cute Case ♥














































Mana mau cari case yang lelawa macam gegambar nie....???
uwaa stress jek kat Jusco Tebrau City tak banyak yang cartoon yang banyak
yang edisi untuk orang yang tak gemar cartoon
menci taw kat City Square ada gak yang cartoon tapi kebanyakkannya
so so jek lar urmmmm ingat nak cari elmo lar plak tapi kat JB nie tak pasti kat mana
kalaku iPhone 3GS banyak lar berlambak ada macam macam patern yang kiut miut
kalau iPhone 4 urmmmm sadis giler macam nak tak nak jek asal boleh jek
stress plak kalau duduk rumah tetap maintain pakai cover bagai urmm
nak guna back case nie boleh tapi kalau masuk poket takut gak kalau kena air so
untuk masuk ke dalam beg sangat sangat boleh tapi masalahnya aku nie kalau keluar
memang malas nak bawak beg semua kalau boleh sumbat kat poket ajek senang ringkas
nak ke hulur ke hilir pon senang kalau ada beg leceh lor tapi tak pe lar lepas nie kena
practice bawak beg dah tak boleh nak lenggang sumbat poket bagai urmmm
kekadang aku tengok ssekeliling sapa yang guna iPhone 4 nie slumber badak ajek
sumbat kat poket yang paling ketara si Wong Nokia hah slumber ajek dia sumbat dalam
poket dia pon guna back case gak errr tak risau ke ek dorang aku nie risau giler
kalau dulu aku tak tahu sure aku sumbat ajek nie dah taw err tidak akan ku sumbat
dalam poket seluar sayang oooo skrin dah ler sensitip lagik kena calar arghhh
rasa macam diri sendiri yang dicalar kan....Wong dah buat Jailbreak so seronok
macam-macam boleh download without kena bayar tapi aku belom buat and maybe
tak akan buat kot lagipon kalau nak Jailbreak kena habiskan varranty urmm tahun depan
bulan 11 ehhh silap bulan 10 nak tunggu lama lagik walau orang kata ala Jailbreak ajek
tak de apa-apa kan nanti boleh restore balik err buatnya masa tu dah tak boleh nak
buat apa-apa tak ker nanes...????
aku nak tukar ringtone lagu Black...Sofea Jean motipp nak buat lagu gitu
hehehe dah tak tahu nak wat ringtone lagu apa pe lagu yang beshhh...?????

p/s: Ada sebab kenapa aku tak letak button Follower sejarah silam membuatkan aku
nak melupakannya...by the way thx sebab follow blog yang tak seberapa nie...

No comments:

Post a Comment