Monday 6 December 2010

♥ New Spek & Ngangkung ♥





Saturday ( 4.12.2010 ) Akhirnya aku dah amek spek yang sudah siap
wahhh cung seyy aku dah amek picture tapi slak ar lappy tak dapat detected
USB port entah lar lappy nie asyik problem jek...
All contact lens jugak sudah dapat baru amek picture gedik gedik sekali tak ley
stress aku....

Sunday ( 5.12.2010 ) Taraa aku dah tengok Ngankung komen yang aku nak
beri ialah giler beshhhh kelakar habis lawak pon spontan dan slumber
lawak memang kaw beshhh kira tak rugi lar pergi tengok
better lawak yang ini berbanding JPBC 2
tapi yang menyampah mamat yang duduk kat belakang seat bising jek
aku touching cikit sebuk kutuk kutuk kata perghhh orang bawah nanes seyy
cetttt suka hati aku ler nak nanes ke nak apa ko pe hal
tapi memang lawak habis lar hah nak taw pe yang lawak better korang pi tengok
sendiri...so tak menyesal lar pi tengok....

Aku satu kan 2 story dalam satu entry malas plak nak buat entry
lagi menyampah tak boleh nak transfer gambar dari iPhone
entah kenapa USB port problem arghhhh mencik mencik
baru nak show off contact lens crazy lens aku tu taw.....!!!!!!

p/s: ** Untuk 7.12.2010 *** aku baru upload gambar memandangkan ari nie lappy
aku baik so dapat detect USB so aku just show off new spek dengan contact lens je
tiket wayang dengan apa-apa tak sempat nak amek picture huhuhu layanzzzzzzz

No comments:

Post a Comment